|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Epikur
|
Sv: Brent kvinne søker solkremJeg bruker Cliniderm, både i fjeset og på kroppen. Den trekker godt inn, lukter ikke, har ikke satt flekker så jeg har merket noe, og kommer i ulike størrelser.
|
|
|
#22 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Brent kvinne søker solkremJeg klarer aldri å huske solkremmerker, men jeg er stor fan av en oransje sprayflaske med en ganske tørr olje. Den er så lett å smøre ut at det er en fryd! En av de største apotekmerkene, du ser den med én gang. Eucerin, kanskje?
|
|
|
#23 |
|
Fortynnet
|
Sv: Brent kvinne søker solkremEndte med to typer Cliniderm, som var på tilbud på apoteket. Mener å huske jeg har hatt den før uten å mislike den. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
trøtt
|
Sv: Brent kvinne søker solkremJeg sverger til P20, men vær obs på at den kan sette merker om du kler på deg før den har trukket inn i huden. Jeg har dog ikke opplevd det, men mener å huske at det stor i "bruksanvisningen".
Storebror '02 og Lillebror '07. Sist redigert av ~TM~ : 30-05-14 kl 20:29. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Brent kvinne søker solkrem
Min vennninne reagerte kraftig på den...
|
|
|
#26 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#27 |
|
Fortynnet
|
Sv: Brent kvinne søker solkremJeg pleier aldri å reagere allergisk på kremer, og Cliniderm har jeg hatt før, så det er ihvertfall ikke noe problem. Mitt største solkremproblem er vel ofte lukten. Glemmer ikke da jeg hadde lest babysolkremtester til øyet ble stort og vått, og smurte inn minsten med dr. Hauschka, "uten parfyme" men tydeligvis med mange andre sterkt luktende ingredienser. Jeg ble direkte dårlig, og den kremen gikk rett i søpla. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Jeg tåler heller ikke den.
|
|
|
#32 |
|
Bedreviter
|
Sv: Brent kvinne søker solkremJeg har for øvrig vært veldig godt fornøyd med Soltan Invisible Spray. Jeg har kjøpt den på Boots-apotek her i byen. Min er faktor 15, men finnes også i 8 og 30, har jeg sett. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Kjøpes hvor? Tror vi trenger ny. Usikker på om barnas er fra i fjor eller året før.....Min er kjøpt i USA i fjor.
|
|
|
#34 |
|
This is normal!
|
Den selges mange steder, tror jeg. Cubus?
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Det er min erfaring også.
|
|
|
#37 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Sv: Brent kvinne søker solkremLa roche de Posay er veldig bra, men jeg er synes huden blir så klissete av den tykke kremen. Jeg liker ISDIN og for tiden bruker vi disse:
|
|
|
#38 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Brent kvinne søker solkremJeg får lett soleksem, det blir forverret av de fleste solkremene på markedet. Det var en hudlege som anbefalte meg Vichy, den funker som bare det og jeg tør ikke bruke noe annet. 50 til ansiktet og 30 til kroppen. Smører rikelig på. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tøff
|
Sv: Brent kvinne søker solkremKreftforeningen sier at for norske forhold er faktor 15 det beste, det er tilstrekkelig men også et minimum. Jeg får av en eller annen grunn ikke copy/paste med nettbrettet for tiden, men gå inn på kreftforeningen.no der finner du råd om sol under "forebygging". |
|
|
|
![]() |
|
|