Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bonde skjøt hund

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-14, 19:48   #181
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bonde skjøt hund

Dumme hundeeiere er også til stor plage for andre hundeeiere også og det handler ikke bare om at de ødelegger hundeeieres rykte.
Det kan også være en risiko og legge store begrensninger for andres hundehold.

Jeg har for mange år siden bodd et sted hvor naboer ikke våget å la hunden stå utenfor sitt eget hus i bånd fordi farlige hunder stadig løp løse. Vi var ikke involvert i dette i det hele tatt siden vi hverken hadde barn eller dyr, men det vi fikk observert var hvor utrolig vanskelig det er å få farlige dyr unna. Man må liksom ha filmopptak av en ihjelrevet hund eller et skambitt barn før man evt kan snakke om å få slike hunder bort.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 19:50   #182
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Det er din tolkning og den er feil.

Men nå kjeder dette meg såpass at jeg heller går å gjør husarbeid. Diskusjoner på djizesnivå gidder jeg ikke.

MIN tolkning???? Du SPURTE meg jo om akkurat det?

"Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Hvorfor vil du ikke innse at det ikke er noen få dumme hundeeiere?"

Dette synes jeg rett og slett er ufint av deg, Miley!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 19:51   #183
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

MIN tolkning???? Du SPURTE meg jo om akkurat det?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Hvorfor vil du ikke innse at det ikke er noen få dumme hundeeiere?

Ja, jeg tar det på min kappe. Jeg burde skrevet "Hvorfor vil du ikke innse at det ikke er noen få dumme hundeeiere og ikke enkeltepisoder". Beklager.

Gammel 07-08-14, 19:52   #184
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det finnes ekstremt mange uopplyste mennesker der ute også, spesielt barn. Som bykser frem og skal hilse på hundene mine (som jeg har i bånd) uten å spørre.
I tillegg tror barn vi har på besøk at hundene syns det er kult å være hest, at de syns det er godt når de tar håndflata og presser hunden ned mot gulvet, eller tror hunden syns det er kjempestas å bli pirket i øret eller dratt i halen.

Hos oss får ikke ukjente barn og hundene være sammen. Hundene har absolutt ingen glede av det. De elsker familien sin og ikke mange andre.

Jeg er sikkert like lei av å oppdra andres barn som dere er av løse hunder. Og måtte si igjen og igjen og igjen at når hundene ligger i buret sitt skal de ikke røres. Jeg legger de der for at de skal skjermes fra hverandre (barn og hund), ikke for moroskyld.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 19:52   #185
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, greit. Jeg er amper. Jeg har ikke sovet i natt og er drittlei unger 24/7 og lærerstreik og hundeanklager og i det hele tatt.

Men det du skrev nå er jo også helt feil. Hvor har jeg skrevet at det ikke finnes noen dumme hundeeiere og kun enkeltepisoder? Jeg gjentar at jeg jo knapt har hevdet stort annet i denne tråden. Mulig jeg er helt på jordet i dag, men du forveksler meg vel ikke med en annen?

Gammel 07-08-14, 19:55   #186
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det ER ganske mange dumme hundeeiere der ute, de er mange nok til at det liksom ikke hjelper helt at flertallet helt sikkert er fornuftige og gjør som de skal, de dumme utgjør en ganske stor mengde. Og de har nok ikke helt innsikt i at de er dumme heller.

Også hører man bare om de dumme hundeeiere.
Overskiften "Mann gikk tur med hunden i bånd- ingenting skjedde" trekker neppe mange klikk på vg

Gammel 07-08-14, 19:57   #187
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ingen statistikk, Meissa, men jeg tror nok at de fleste både plukker opp og har hunden i bånd, men det finnes også mange som ikke gjør det, og det blir veldig synlig. Men at de fleste IKKE gjør det?

Nei, jeg har ingen statistikk jeg heller, men det blir veldig synlig her på våren at de færreste kan plukke opp bæsj. Det er helt forferdelig. Vi slet med å finne en plass det gikk an for ungene å ake. Rundt vannene, som er et yndet turområde her, er det helt umulig å oppholde seg med unger når snøtininga er i gang. Løse hunder møter vi også støtt og stadig. Det gir jo intesiver om at slikt ses på som nokså greit og i hvert fall ikke uvanlig i hundemiljøet når vi opplever dette såpass ofte. Hadde det vært ansett som uakseptabelt i hundemiljøet så hadde eierne rettet seg etter det i større grad enn nå. Det er jeg sikker på. Hvorfor tror så mange hundeeiere at dette er greit? De kan ikke møte mye motbør, tenker jeg. Det ser jeg også på ansiktuttrykkene deres når de opplever at jeg ikke vil ha løse hunder i nærheten av meg eller mine barn. De blir rett og slett ganske overrasket når jeg sier ifra til dem.

Gammel 07-08-14, 19:57   #188
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det finnes ekstremt mange uopplyste mennesker der ute også, spesielt barn. Som bykser frem og skal hilse på hundene mine (som jeg har i bånd) uten å spørre.
I tillegg tror barn vi har på besøk at hundene syns det er kult å være hest, at de syns det er godt når de tar håndflata og presser hunden ned mot gulvet, eller tror hunden syns det er kjempestas å bli pirket i øret eller dratt i halen.

Hos oss får ikke ukjente barn og hundene være sammen. Hundene har absolutt ingen glede av det. De elsker familien sin og ikke mange andre.

Jeg er sikkert like lei av å oppdra andres barn som dere er av løse hunder. Og måtte si igjen og igjen og igjen at når hundene ligger i buret sitt skal de ikke røres. Jeg legger de der for at de skal skjermes fra hverandre (barn og hund), ikke for moroskyld.

Jepp. Hunden vår er svært vant til barn og har til nå ikke gjort en flue fortred (jo, en mus), men det finnes folk med unger som står og ser på når ungen kommer bort og drar den i halen eller stikker pinner i siden på den. Og jeg må daglig veilede barn i hvordan man hilser på en hund. Akkurat det er helt greit, altså, men noen foreldre synes det er kjempemorsomt at ungen deres kan hilse på en hund som ikke har den ringeste interesse av å bli hilst på.

Gammel 07-08-14, 20:01   #189
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp. Hunden vår er svært vant til barn og har til nå ikke gjort en flue fortred (jo, en mus), men det finnes folk med unger som står og ser på når ungen kommer bort og drar den i halen eller stikker pinner i siden på den. Og jeg må daglig veilede barn i hvordan man hilser på en hund. Akkurat det er helt greit, altså, men noen foreldre synes det er kjempemorsomt at ungen deres kan hilse på en hund som ikke har den ringeste interesse av å bli hilst på.

Jepp! Min opplevelse også. Det har ikke skjedd noenting her heller, men det er også mye fordi jeg er superstreng. Vi har i tillegg mynder, de har virkelig ingen glede av andre mennesker enn familien sin.

Gammel 07-08-14, 20:03   #190
Nå også i farger

Standard

Mine har gjort flere fluer fortred forresten. Bokstavlig talt altså.
De er råe på å fange fluer!

Gammel 07-08-14, 20:05   #191
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Også hører man bare om de dumme hundeeiere.
Overskiften "Mann gikk tur med hunden i bånd- ingenting skjedde" trekker neppe mange klikk på vg

Hvorfor skulle slikt bli skrevet om i VG?

Jeg bryr meg ikke det grann om hunder som ikke er til sjenanse. Når hunder dreper sauer, angriper barn slik at de blir innlagt på sykehus og lignende er det en nyhetssak.

Så finnes det de irriterende tingene som heller ikke er nyhetssak. Å måtte gå i sikksakk rundt bæsj om våren for eksempel. Bæsjeposer som henges i trær (hvorfor?).
Det er sånt som ikke er nyhetsstoff.

Positive dyrehistorier finnes det masse av i media. Les bare ukeblad. Massevis av kosehistorier og hyggelig lesning om folks positive opplevelser.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:06   #192
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en liten, ikke alt for godt oppdratt, liten hund. Den går i bånd minus i hagen når jeg er sammen med den. Om den mot formodning er løs så har den stukket ut på egenhånd. Det hender dessverre (mine unger er flink til å lukke dører, men gjester er ikke alltid det). Vi har heldigvis ikke sauer i nærheten. På hytta er jeg veldig streng, for der er det sau. Der har den ofte på seg bånd inne også når vi går mye inn og ut. Just in case.

Men jeg er glad den av og til kan gå løs noen steder, for den elsker det. Den stikker aldri av, men er heller ikke alltid like glad i å komme heller. Setter seg en meter fra meg og ser på meg med "du fanger ikke meg'-blikket. Sånn er det å være skilsmissehund og ende hos hun som egentlig ikke liker hunder.

Den springer forøvrig løs på hytta til mor, der er det null sauer (og naboen som han av og til springer opp og bjeffer litt på klager verken til oss eller til mor. Vi henter ham med første bjeff, altså. Og han lærer heldigvis).

Gammel 07-08-14, 20:07   #193
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes hunder skal gå i bånd, og det dummeste er sånne med små hunder "som ikke noen kan være redde for". De jeg kjenner som er redde hunder er redde alle hunder.

Gammel 07-08-14, 20:17   #194
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oh lord...

Gammel 07-08-14, 20:46   #195
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skumleste første artikkelen i går, og bonden hevder at han observerte denne hunden jage sau mens eieren vendte ryggen til og fisket. Jeg håper det finnes vitner. Jeg leste noe om at et vitne har meldt seg, men det var kansje bare et rykte?

La oss tenke oss at hundeeier slipper hunden løs, det er ikke tvil om det? Så rusler han ved elva og studerer den for å finne fiskeplasser, whatever. Kansje han kaster litt. Han ser ikke på hunden. Jeg vet ikke om alle hunder bjeffer når de jager, eller om sauer gir fra seg mye lyd. Uansett kunne hundeeier sikkert ikke forbinde breking med hans hund. Og lekebjeffing er ikke noe hundeeier forbinder med sprengte sauer.

Så løper hunden tilbake til eieren, og de går sammen videre. Der kommer sint bonde i full fart. Hunden løper bort fra eieren. Bonden tror hunden skal løpe mot sauene. Hundeeieren har ingen anelse om hva som har skjedd bak ryggen hans, og tror hans hund skal hilse på bonden.

Hundeeieren får selvfølgelig sjokk da hunden hans blir drept rett foran øynene hans. Han har ikke sett noe jaging. Derfor lyver han ikke. Bonden lyver heller ikke, begge forteller sannheten.

Likevel har bonden overreagert. Men har denne hunden jaget sau og bonden oppfattet at hunden løp bort for å fortsette jagingen, så synes jeg han har en bedre sak enn om historien er 100% som hundeeier framstiller det.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:55   #196
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Uansett hvordan man vrir og vender på det, det er dette med å skyte rett foran folk som virker så totalt barbarisk og uakseptabelt! Det er klart, om en stor hund ute av kontroll løp mot barnet mitt, og jeg tilfeldigvis hadde en pistol på meg, og kunne skyte, så hadde det sikkert vært forståelig om jeg skøt hunden (sjansen for at jeg hadde truffet er vel heller liten, men). Men man hører aldri om familiefedre/-mødre som går inn og henter hagla fordi naboens rottweiler har skremt og/eller bitt ungene i hagen. Man hører om at de har ringt politiet, og at politiet har beslaglagt hunden, hvorpå det avgjøres om den skal avlives eller ei.
I dette tilfellet, hvor hunden kom løpende mot bonden for å hilse på (hvis dette stemmer, vel å merke), kunne vel bonden tatt bikja med seg, da, og anmeldt hundeeieren til politiet..?
Sorry, jeg får det bare ikke til å stemme at det skal være greit å skyte om seg. Enda jeg som bor på en kant av byen hvor det skytes i gatene (heldigvis svært sjelden, vel å merke).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 21:16   #197
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Ja jeg har ikke tall på hvor mange barn jeg regelrett må jage bort fra hundene.

Mine hunder kan barn pille på øynene, kanskje nettopp derfor jeg er veldig påpasselig med å jage vekk ungene. For hundene skal ikke plages av unger uten oppdragelse.

Man kan si at det finnes mange dumme hundeeiere, ja det skal jeg love dere det gjør på foreldre også, som har unger som ikke eier respekt for hunder overhodet.

Jeg er en del på utstilling med mine, og noen unger tar jo ikke tilsnakk overhode, mens foreldrene gir f. Vel ja, skal love dere det er irriterendes å, men jeg skjønner jo like full at dette ikke gjelder ALLE foreldre på kloden som tar med ungene på utstilling.

Gammel 07-08-14, 21:19   #198
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Du har litt lange tær her, Hyacinth. Jeg leser innleggene dine tildels slik Miley gjør, det er veldig mye forsvarsposisjon og tilsynelatende liten forståelse for at andre ikke vil ha hunder "på maten" og ser det som et problem at hunder springer løse uavhengig av hvilken grad av kontroll eier mener å ha på dem. Du sier det ikke er dette du mener, men det fremstår unektelig litt slik på måten du har ordlagt deg på.

Jøss. Så rart. Ja, synes jeg da. For det er verken min intensjon eller noe jeg greier å dra ut av det.

Nå har jeg lest gjennom innleggene mine igjen, og jeg skjønner det faktisk ikke. Ja, jeg hadde et langt frustrasjonsinnlegg for en stund siden, og så ble jeg sur for at Miley sa jeg hadde sagt noe jeg ikke hadde sagt, men at jeg framstår slik du skriver?

Sist redigert av Hyacinth : 07-08-14 kl 21:25.
Gammel 07-08-14, 22:20   #199
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir så sint at jeg nærmest fråder når jeg leser om denne saken. Og sinnet går mot sauebonden.

Jeg forstår bondens frustrasjon over hunder som tar livet av sauene. Det gjør jeg. Og jeg mener at alle hundeeiere skulle forholde seg til båndtvangen. Det burde vært en selvfølge.

Men uansett forståelse for bondens sak her, så kan jeg bare ikke godta at han tar loven i egne hender og bare skyter ned hunden, med hundeeier som vitne. Det er rett og slett horribelt og mest trolig også ulovlig.

Om han nå så på denne hunden som en trussel der og da, så burde han jo tatt eier for seg, og så anmeldt han for brudd på båndtvangloven. Enkelt og greit, og slik man ellers opptrer når man opplever noe truende, farlig eller som bryter loven.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 22:24   #200
Nå også i farger

Standard

Jøss. Så rart. Ja, synes jeg da. For det er verken min intensjon eller noe jeg greier å dra ut av det.

Nå har jeg lest gjennom innleggene mine igjen, og jeg skjønner det faktisk ikke. Ja, jeg hadde et langt frustrasjonsinnlegg for en stund siden, og så ble jeg sur for at Miley sa jeg hadde sagt noe jeg ikke hadde sagt, men at jeg framstår slik du skriver?

Jeg er ikke enig i at du fremstår slik.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.