Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bonde skjøt hund

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-14, 12:37   #11
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bonde skjøt hund

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er veldig greit å ha som hovedregel at man skal spørre eieren først, uansett. Ellers syns jeg ikke Mavericks innlegg var spydig, jeg heller.

Ja, det er regelen og aldri, aldri gå bort til hunder som står bundet fast.

Men, når vi blir invitert bort så må jo de som kjenner hunden sin gå fra som gode rollemodeller for hvordan man skal omgåes de firbente. Jeg ble bare litt overrasket over irritasjonen og funderte på om det kunne være mine barn de skrev om og det kunne det vært, på tross av at vi prøver så godt vi kan å innprente litt høflighet og sosiale koder og sånn. Vi har forresten noen naboer som har en høyt elsket bulldog som får bursdagshilsning i avisa og greier. Vi passer alltid på å hilse på hunden når vi møter dem. Klø den litt og spørre åssen det går. Man blir jo kjent med folk og skjønner at noe annet ville blitt regnet som uhøflig av dem. Det skal ikke være lett.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:39.