Sv: Ville du jobbet mindre hvis du kunne?
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Jeg har ingen problem med å se at dette kan gi grunnlag for utbrenthet, men igjen: da er det ikke arbeidsmengden som er problemet, da er det andre faktorer som spiller inn.
Jeg står for det jeg sier altså: folk flest blir ikke utbrent av å jobbe 8–16 hvis det ikke ligger andre faktorer til grunn enn bare arbeidsmengde.
Eg er einig i at ein normalt sett ikkje skal bli utbrent av å jobbe 8-16. I det første innlegget ditt skreiv du at alle du kjente som hadde blitt utbrent enten hadde jobba langt over 100% eller hatt store belastningar i privatlivet. Eg ville berre vise med eit eksempel at det er mulig å bli utbrent også ved å jobbe 8-16 og ha normal belastning i privatlivet.
Men eg har ikkje tru på at 6-timers dag er løysinga. Kollegaen min hadde blitt utbrent av 6-timers dag også sidan det ikkje var arbeidsmengda som var problemet. Dersom ein blir utbrent av å jobbe 8-16 er det ikkje arbeidsmengda som er problemet. Då er det innholde i arbeidsoppgavene eller det psykososiale miljøet på jobben. Det lar seg ikkje fikse ved å jobbe to timar mindre per dag. Så eg trur eg er ganske einig med deg, Teofelia.