Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når nokon ikkje drikk alkohol

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Undre du deg?
Ja 36 17,65%
Nei 168 82,35%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-14, 08:33   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

For min del var det mest flaut at ho ikkje drakk. Det virka på et vis både smålig og litt kjipt å la være.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

For meg er det å gå ut på gode restauranter, smake ny mat og drikke perfekt tilpassa vin til, en totalopplevelse. Og vinen er liksom 40% av pakken.

Jeg blir rett og slett litt sjokkert over en slik holdning. Så bra at du koser deg med vin og det er en del av totalpakka. Hvis det blir akseptert, hvorfor er ikke det å like vann til maten tilsvarende greit?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvis folk som er invitert hjem til meg i middagsselskap (en forsinket feiring) der meny og viner er diskutert på forhånd og alleinviterte er vindrikkere, DA blir jeg grinete over at folk med god råd skal spare drosjeturen hjem.

Men da inviterer du jo hjem mennesker du vet liker og setter pris på vin. Selv om jeg synes det er underlig å bli grinete over at de prioriterer annerledes nå, så blir det jo noe annet enn hvis du inviterer venner og snurter over at de ikke vil ha vin. (av ymse årsaker, noen liker ikke vin altså).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.