Sv: Hva er den dyreste veska du eier?
Jeg har en klassisk Mulberry Bayswater Oak som er den dyreste vesken min, det koster MYE penger. Jeg har hatt den i fire år og er ikke lei, jeg synes den er finere nå enn da den var ny. jeg har en Modalu Pippa med matchende lommebok som jeg har kjøpt her inne, og den legendariske Michael Kors-vesken fra en tråd her inne. Altså ikke bar samme typen, men den akkurat den vesken vi diskuterte. De er fin og ganske praktisk. Og hvis 12-åringen vil låne den, tror jeg hun skal få lov - bare på trass. 
Jeg har gitt bort en haug med billigvesker, har en rosa skinn-crossover fra Zara som jeg ga 100 euro for og en desigualveske i tillegg til de tre klassiske designerveskene nevnt over. Samlingen min trenger en svart veske for å ære komplett. Jeg ønsker meg en Mulberry oversized Alexa, men tror neppe jeg noensinne blir gal nok til å kjøpe en slik til fullpris.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|