Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er den dyreste veska du eier?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor dyr var den dyreste veska du eier?
Har ikke vesker 6 2,01%
300 47 15,77%
600 49 16,44%
1000 40 13,42%
1500 45 15,10%
2000 51 17,11%
4000 30 10,07%
6000 6 2,01%
8000 12 4,03%
10000 7 2,35%
12000 2 0,67%
15000 1 0,34%
20000 1 0,34%
25000 0 0%
Mer en 25000 1 0,34%
Deltakere: 298. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-15, 21:12   #361
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Hører du hvor moralsk smaksdommer du er? Jeg synes det du ramser opp er tull jeg aldri ville bruke penger på mens ei veske er noe jeg går med hver eneste dag. Går det virkelig ikke an å ta innover seg at vi alle er ulike og prioriterer de tingene vi selv, rent subjektivt setter pris på?

Jeg tror mange er enige i at rådyrt sportsutstyr til noen som bruker det to ganger i året er bare tull. Med barn som trener flere ganger i uka ser jeg at utstyr som passer og er funksjonelt faktisk utgjør en forskjell, uten at det betyr at man kjøper det dyreste. Da det gjelder ting som mobiler, merkeklær, pc/ mac og vesker tror jeg at hvordan folk reagerer også er noe avhengig av alderen på barnet. Jeg kjøper ikke dyr telefon til mine, men rent praktisk ville eldste på 12 vært mer forsiktig og hatt større glede av f.eks iPhone enn yngste, og jeg tror også reaksjonen fra omverdenen ville vært mer himmelfallen om vi kjøpte noe i denne kategorien til han på snart 8. Like ens synes jeg en rådyr veske ser mer malplassert ut på en tiåring enn på en/ ei på 16. Behovene endrer seg også - mine aktive toåringer hadde god nytte av dyre parkdresser, men eldste som står rett opp og ned i friminuttene, og heller ikke går på ski osv får ikke dyre uteklær lenger.

Om du synes dyre vesker, sko, klær av spesielle merker osv er gode investeringer til et barn er det jo fritt fram for å kjøpe det, men du virker jo nokså bestemt mht hva som er tull eller ikke for andre å handle også?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 21:15   #362
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes også uniformering er veldig kjedelig, og det kan godt hende at oppveksten min uten Bushnel og Millét var med på å forme det. Til gjengjeld har Tally sagt at jeg har en flott stil.

Jeg var egentlig ikke veldig opptatt av å være lik alle andre før heller, og det var helt klart ikke foreldrene mine opptatt av at jeg skulle være heller. Jeg hadde ikke noen stil overhode, egentlig, bare litt sånn etter innfallsmetoden Tror den ene jakka i turkist, gult og og lilla (!) fortsatt er i bruk. Av min mor ;-)

Gammel 10-02-15, 17:18   #363
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg har et par relativt dyre vesker, og de er klassiske, fine vesker. Jeg føler i grunn ikke at jeg trenger å forsvare veskekjøpene mine i det hele tatt for noen som helst.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.