|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?
Hva mener du? C-cup er jo en av de aller minste cup-størrelsene. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Om folk syns de har små eller store pupper med C-cup, skal ikke jeg legge meg opp i altså. Det er vel en av de aller vanligste størrelsene, vil jeg tro. Jeg syns bare det var et merkelig spørsmål. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Avatar, ja, det er jo det som er problemet, at det ikke finnes egne størrelser for hvor store puppene egentlig er, cup-størrelsen går på bredden, også er de fleste tilpasset at bredere=større, men det er det ikke i alle tilfeller. Derfor er det ofte vanskelig for oss å finne bh-er som passer.
|
|
|
#84 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Ja, ikke sant! C-cup i str 85 er milevis større enn c-cup i str 70, i alle fall. Det er som om cup-størrelsen er relativ til omkretsstørrelsen. Eller, ikke som om, det er slik, altså.
|
|
|
#85 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Eh, ja. Selvsagt vet jeg det. Men med en liten A selv (B i mine glansdager), synes jeg at C høres ganske så normalt ut. Ikke smått. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Nå også i farger
Et merkelig spørsmål? Javel. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nå også i farger
Jepp! Du svarte på det jeg lurte på. Cup sier noe om bredden, ikke dybden på en måte? Jeg har i hvert fall opplevd selv at A er for stort. Ikke i bredde, men de spriker øverst - sitter ikke PÅ brystene. Det er ikke spesielt lekkert. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Sviiisj!!
|
Jo, det går på dybde også. Og bredden på cup-en kan jo variere veldig fra modell til modell. Men en a-cup er større med en større omkrets enn med en liten.
|
|
|
#89 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Forklaringen er jo som beskrevet over her. 70c er vesentlig mindre enn f.eks. 85c. Jeg kan love at jeg har små pupper, det er ikke noe jeg bare sier, haha. Men det finnes selvsagt de som har mindre, skulle jeg tro.
|
|
|
#90 |
|
Fortynnet
|
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Jeg sier alltid dette i bh-tråder tror jeg, men det er jo ikke sånn at en bare kan snurpe inn i omkrets i det uendelige heller da. En kan sikkert stramme inn endel om det er fett det er snakk om, men skjelettet har jo den omkretsen det har. Jeg kan ikke tenke meg noe mer ubehagelig enn å ha for stram bh- omkrets. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Nå også i farger
Jeg tror deg altså. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Sviiisj!!
|
Da kan du jo evt kjøpe en slik en og bruke BH-forlenger! Ikke det aller lekreste bakfra, men så lenge det ikke synes veldig udner gensere etc, er det et fint kompromiss.
|
|
|
#93 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Lindex har noen veldig bra sportsbh'er, hvis du tåler farger.
|
|
|
#94 |
|
Peppy!
|
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Åh, det høres ut som om flere her faktisk skjønner disse mystiske bh-størrelsene! Da håper jeg dere kan forklare meg denne: |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Sviiisj!!
|
BH-kalkulatorer funker ikke. I alle fall ikke på litt større størrelser! Blås i den. Gå og prøv i stedet.
|
|
|
#96 |
|
Peppy!
|
Men jeg er lenket til sofaen. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Sviiisj!!
|
Ouch!
|
![]() |
|
|