Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-15, 13:41   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg får mye inspirasjon av å se "Tid for hjem". Nå er ikke jeg like spreke som de fleste av designerne der, men jeg tørr litt mer! Vårt hjem er vårt, og ikke preget av trender. Jeg begynner å bli mer og mer glad i farger.

Måtte google "Tid for hjem" ... Jeg har knapt nok sett et interiørprogram eller bladd i et interiørmagasin noen gang, så det er kanskje ikke så rart at jeg går glipp av nye trender og løsninger ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.