Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Å være vegetarianer er vanskelig …

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-15, 15:18   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes i begynnelsen at dette var en lærerik tråd, jeg fikk mer forståelse for både veganere og vegetarianere sitt valg. Jeg har ingen i omgangskretsen, heller ikke allergikere, så jeg er ikke vant til å måtte ta mathensyn når vi har gjester.

Men når det slamres med dører og hovedinnlegg endres slik at hele tråden blir "feil", da kjenner jeg at rullegardinen går ned. Kraist!

Jeg liker slike tråder jeg, for det er lærerikt å lese! Og så er det synd at det som blir skrevet tas så personlig at folk trekker seg bort, både fra tråd og forum. Det er litt slike tråder vi trenger, mener nå jeg.

Jeg har også lært masse. Jeg har ingen i omgangskretsen som er veganere eller vegetarianere, men jeg har nettopp fått kjennskap til Cøliaki, og den type tilretteleggelse. Jeg har også hatt barn/folk med allergier, og jeg har gjort så godt jeg kan med å legge til rette for at alle skal få mat, og en god matopplevelse.

Jeg håper at slike tråder kan få leve, og at de som evt føler seg tråkket på enten klarer å se at det som skrives nødvendigvis ikke er personlig ment, men det at folk rett og slett undrer og ønsker forstå. Kanskje er det ok å trekke seg ut av tråden da, og da et dypt magedrag. Men jeg håper ikke folk melder seg ut, eller sletter tråder av den grunn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.