|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Jeg elsket gårsdagen!
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Kanskje det er Oslo det er noe galt med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Medlem siden: Sep 2007
Det er jo rimelig tett med folk i Bergen på 17.mai også
![]() |
#87 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Jeg har aldri vært særlig glad i 17.mai ... Store folkemengder og masse leven blir jeg sliten av. Nå slipper jeg heldigvis det all den tid jeg bor i ytlandet.
![]() |
#88 |
|
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Jeg er veldig glad i 17. mai. Det eneste kjipe er mannen som så til de grader misliker arrangementet på skolen og ikke klarer å fake fornøyd... Det irriterer meg like mye hvert år og jeg koser meg nesten mer om han er hjemme og ikke på skolen. Og skolearrangementet er obligatorisk så lenge vi har korpsbarn.
![]() |
#89 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Jeg er helt uenig med Cumulus. Jeg synes generelt alle smiler, om enn litt travelt, man flytter seg for hverandre når andres skole kommer, folk har pyntet seg i finstasen, barna skiphopper og synger og fekter med flagg. Vi møter masse kjentfolk, jeg får is og kaffe. Så lenge jeg holder meg unna t-banen hjemover, er jeg hæppisnæppi.
![]() |
#90 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Jeg synes dagen er fin.
![]() |
#91 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?I år syns jeg faktisk det var litt pesete, og det er jeg litt lei meg for. Jeg er i utgangspunktet fryktelig sliten av hverdagen for tiden, og tror det gjorde at det ble slik.
![]() |
#92 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?17. mai er jeg glad i!
![]() |
#93 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Jeg synes det er en fantastisk flott dag! Har et korpsbarn som skulle leveres til revelje 0645, men å stå opp den dagen og pynte utenfor med flagg etter at hun var levert var jo bare ekstra koselig. Ja, det gikk i ett siden korpset har stort arrangement der toget starter og slutter. Det betyr at jeg måtte stå der et par timer, men med de summene vi fikk inn ble det en helt grei dugnad. Vi slipper lett resten av året. Folk var blide og høflige, pengene satt løst og alt var bare greit. Det var kaldt og surt, men da gjelder det å kle seg.
![]() |
#94 |
snur
|
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Jeg liker 17. mai og neste år skal jeg like det enda litt mer for da har jeg ikke hovedansvaret for arrangementet på skolen. Ikke at jeg har noe å gjøre på selve dagen, men er litt smånervøs for at ett eller annet er glemt av, som i fjor når det ikke var ordnet med premeier til lekene og vi føyk rundt på søndagsåpne butikker og kjøpte godteri.
![]() |
#95 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
17 mai i London er stas, da - det er jo ikke så langt fra deg? De årene jeg bodde i England var jeg alltid i London på 17 mai. En smak av Norge med barnetog og bunader i parken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Jeg elsker 17. mai, liker at alle pynter seg, at alle er glade og sier gratulerer med dagen - enten de er født i Norge eller Nederland eller Iran. Vi har liste stress og holder oss stort sett innenfor skolekretsen, med spleisefrokost (dog var vi alene i år) og spleisemiddag/koldtbord og barn som løper og voksne som tar av bunadsko.
![]() |
#97 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Går dere ikke i byen? Jeg trodde alle skolene gikk i toget i byen jeg
![]() |
#98 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Egentlig er jeg glad i 17. mai, men jeg ser jo at jeg ikke skal ha noe særlig med ansvarsområder før jeg blir grinete. I år har jeg båret fane, det var ikke gøy i blesten.
![]() |
#99 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Hvilke tog er det, Vianne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Barnetog 09.45, borgertog 13.05 og russetog klokken 16. De to første varer såpass lenge at det i realiteten ikke er mye tid i mellom til spising etc. Vi pleide å dra til byen til borgertoget, men nå må vi jo endre den rutinen i "noen" år fremover.
![]() |
|
|