|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
Du tror ikke det kanskje er en sammenheng her? Jentefarger, jenteinteresser, jentekvelder?
![]() |
#2 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
Jeg tenker at noen "glupe hjerner" tenker at Bohus, Maxbo er en mer mannlige butikker og prøver å lokke damene dit ved å invitere til "damenes aften".
![]() |
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltEr det noen som har sagt at man skal unngå IKEA?
![]() |
#4 |
|
Noen (haha! dette ble veldig gøy!) har sagt at både hun og mannen hennes unngår IKEA, som i "liker ikke interiørshopping". Jeg er egentlig ganske fascinert over at det ble tolket som at "enhver skal unngå IKEA fordi det er bæsj". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJeg er enig i HI, jeg irriterer meg selv, og jeg irriterer meg, akkurat nå, over at jeg ikke får prikket noen (brukeren altså).
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJeg er enig i at det er teit, men jeg er ikke mer prinsippfast enn at jeg glatt hadde meldt meg på dersom jeg kunne fått 20% på en sofa jeg trengte, f.eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltEsme:
Og noen nevner dette i innledningen til denne tråden. Min kommentar var direkte rettet mot dette.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJeg ble litt overrasket over at man på dette forumet, som vel nærmest har hatt som god tradisjon å alltid "call out" i likestillingsspørsmål, reagerer på at man reagerer på "Damenes aften". Spesielt etter at innlegg nr 2 var "bør jeg dra på dette eller politisk kveld med Vampus". Dessuten synes jeg det er viktig å reagere på slikt, selv om det oppleves som umusikalsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltÅ unngå IKEA er bare noe mannen min gjør fordi han blir helt svett av alle menneskene som er der (han er ganske så introvert). Derfor er han bare glad til når jeg ikke drar han med dit, men lar han få lov til å tusle rundt hjemme og gjerne bake litt brød og passe på unger.
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltMannen min elsker IKEA. :datapunkt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJeg var på en "kundekveld" som ikke het "damenes et eller annet", men det var kun kvinnfolk der gitt.
![]() |
#12 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltVurderer tråden "Hvorfor jeg synes det er teit å tro man skal få gode diskusjoner folk har lyst til å være med i når man legger premissene ved argumentasjon av typen "det er teit"", men sparker visst egen rumpe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
This is normal!
|
Nå var ikke hele argumentasjonen "det er teit". Jeg brukte et par linjer på å forklare hvorfor jeg synes det er teit. Jeg synes også det er uheldig og tankeløst, hvis det er bedre ord.
![]() |
![]() |
#14 |
etterpåklokest
|
Det er ikke nødvendigvis hovedinnlegget ditt jeg tenker på (jeg er forøvrig enig med deg), men man skal lese tråden med ganske rosa briller for ikke å lese "de som ikke synes damenes aften er teit, er teite". Og hvem er det som gidder prøve diskutere saklig i mot i et slik klima? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
Oooo, veldig meta!
![]() |
#16 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltHer trenger Bohus litt drahjelp. Det er jo allerede bare damer og homofile som handler hos dem. Nye kunder får de ved å henvende seg til de som ikke handler der, altså de heterofile mennene, så da foreslår jeg en "Herrenes aften" med høye prosenter på både det ene og det andre, og med lettkledde damer som viser fram varene. Omtrent sånn som de gjør i bilforretninger i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Gjør bilforretninger sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltEnig med hi her. Jeg irriterer meg også over invitasjoner til arrangementet "Kvinner i tiden" som lokker med sjal i gave om du bestiller tidlig og "goodiebag" med vareprøver på selve arrangementet. Egen goodiebag til de med VIP-billetter. Og selv om da foredragsholderne er noen jeg i utgangspunktet kunne tenke meg å se, vil jeg ikke delta på et sånt arrangement og jeg forbauses litt over hvilke foredragsholdere som deltar på denslags.
![]() |
|
|