|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
Kjenner meg igjen i dette- ikke engang interessert i fargen, kun i at den virker. Også enig i det andre du skriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
Haha, samme her, selgeren på Elkjøp ble nesten litt sur da jeg sa at jeg har satt opp PC-er siden du gikk i bleier, så det går nok fint.
![]() |
#123 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltKanskje ikke så rart at han ble litt sur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltHar vært på Bohus Damenes Aften en gang, primært for freebees, så ærlig skal jeg være. De ga 25 % på alt i butikken, så skal man handle seg ny salong er det ganske teit å ikke benytte seg av det av prinsipielle grunner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltHan gjorde meg sur først, såh!
![]() |
#126 |
Panzerekstremfeminist
|
Jepp. Hvorfor ikke kalle det kundekveld, interiøraften, temakveld - HVA som helst annet enn damenes aften.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltDet er veldig lettvint å droppe å sette seg inn i noe en syns er vrangt/kjedelig/plundrete/arbeidssomt, da, dersom det i tillegg stemmer med oppfatningene folk rundt deg har av hva du skal være god på. Da blir det enkelt for menn å krympe cashmere-cardiganen til konen en gang, og så bare
![]() |
#128 |
Hertuginne
|
Mens jeg elsker det, både IKEA-møbler og oppsett av duppeditter.
![]() |
#129 |
villende
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJadda, jodda, jeg sniker meg unna ting jeg syns er slitsomt og kjedelig jeg også. Ikke fordi jeg ikke kan, men fordi jeg ikke har lyst. (Dekkskift outsources glatt til mann og barn, men det er fordi jeg syns jeg har skiftet nok dekk i mitt liv. Det samme med gressklipping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2015
![]() |
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJeg synes det du sier der Gaia er viktig, manneoppgaver og kvinneoppgaver. Hvorfor tenker man ikke at det er hjemlige oppgaver ? Er samfunnet ikke mere likestilte ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
maler
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltLiten digresjon: Akkurat det med kvinnelig/mannlig lege er noe jeg skjønner, hvertfall i min pasientpopulasjon som består av endel tenåringer. Jeg tror ikke vi kan likestille oss bort fra at vi er seksuelle vesener med en viss blyghet i enkelte faser av livet. Jeg kan forøvrig bekrefte at det er noen som ønsker menn spesifikt også, men de er da oftest hankjønn selv.
![]() |
#132 |
Mother of Dragons
|
Samtidig som man ikke greier å diske opp med mannlige sykepleiere for mannlige pasienter, så det er et kjempepoeng at man har nokså lik fordeling av kjønnene (og også etnisitet for den del) når det gjelder yrker hvor folk føler seg sårbare.
![]() |
#133 |
maler
|
Det er et godt poeng. Vi har relativt godt med menn hos oss, men likevel er de jo i ekstremt undertall på sykepleiersiden.
![]() |
|
|