Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Å knuse drømmen til barnet ditt

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-15, 08:12   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å knuse drømmen til barnet ditt

Ja, det er skikkelig kjipt, men jeg tenker ta det får skrives på kontoen for livserfaringer. Jeg vet ikke hvordan det er i klubben deres, men i klubben hvor ungene spiller er det mulig å flyttes opp igjen senere. Jeg ser at på elitelaget til 14-åringene nå har de hentet et par spillere fra 2. laget inneværende sesong.

Og så tenker jeg at vi kan være fornøyd med at dette i Norge ikke skal skje før de er 12 år. I veldig mange andre land så deler de jo lagene på denne måten når de er 6, 7 og 8 år. Det er en relativt mager trøst for sønnen din, men allikevel en betraktning å ha i bakhodet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.