|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å knuse drømmen til barnet ditt
Og dette blir jo også så dumt. Hvorfor ikke ha fri tilgang til "ivriglaget"? Spillerene burde få lov til å gå på trening fire ganger i uken hvis de ville. Er kontigenten den samme for alle? Og så ni år! Det er det samme som min. Hvis han skulle trent 4 ganger i uken, så kunne han ikke gått på noe annet!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Det er vel ikke akkurat en overdrivelse å si at vi har et par ivrige pappaer som gjerne vil ha sønnene sine opp. De skal nå dele opp kontigenten slik at vi men "ivrige" barn må betale mer enn de andre. Sønnen min har ikke tid til noe annet enn fotball. Nå er det strengt talt ikke noe problem for han, for fotball er det eneste han liker. Men jeg vet det er endel som sliter nå på vinteren fordi de går på ski eller noe i tillegg. De må da nøye seg med "koselaget", fordi de ikke får tid til noe annet. Selv om de kanskje hadde ønsket å trene fire ganger. Andre blir forhindret i å trene fire ganger pr uker fordi to av treningene er på fredag og lørdag. Det hender jo at man holder på med andre ting som familie og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Og som en sidesak, så er det beste idrettsgrunnlaget allsidig trening. Min går f.eks også på friidrett og det er jo veldig bra for kompetanse, helse, glede og allsidighet i idrett.
![]() |
|
|