Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Å knuse drømmen til barnet ditt

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-15, 08:21   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å knuse drømmen til barnet ditt

Det er i det hele tatt trist at de må starte å satse så tidlig, selv om jeg jo skjønner at man må gjøre det for å få frem talenter.

På laget til 9 åringen min gjør de dette, men ikke sånn "in your face". De har laget et "ivriglag" som trener 4 ganger i uka, og et "vanliglag" som trener to ganger i uka. To av treningene er begge "lagene" sammen. Da later de som de har tilfeldige delinger på ulike aktiviteter, men det er nivådelt. De har også ulike kamper i ulike nivåer, og sender de flinkeste på det beste nivået. Det forventes at de som er på ivriglaget er på trening fire ganger i uka, og at de trener hele sommerferien. Ellers kan de ikke regne med å få være med på ulike ting. I går kom poden hjem og sa at de hadde startet med "månedens spiller". Jeg tipper at det ikke er så veldig lenge til en eller annen unge skjønner hva dette opplegget går ut på. Jeg har frittet sønnen min, som er av de flinke, men han har ikke forstått dette helt enda. Heldigvis.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.