Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Playdate

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-16, 15:57   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av Enmamma, her.

Nei, moren har ikke sagt at jeg er rar men hun har bemerket at jeg blir med nå flere ganger. Først til meg i det jeg sa det, så til datteren min, igjen til meg og datteren min da vi gikk ut av døren til bhg også da til mannen min neste dag.
Og da har hun samtidig understreket at "det er vel greit denne første gangen!", hver gang. Ikke så lett å beskrive stemningen, men jeg oppfatter henne nesten som irritert. Hun himler med øynene, og selvsagt kan det Være at hun er usikker/sjenert, men vi synes det er litt rart.
Å gå fra og ikke ville ha kontakt (fremdeles ikke ville ha kontakt) til å spleise to barn som har lite til felles også på denne dominerende måten synes jeg er spesielt.

Jeg synes det virker som om du overhodet ikke har lyst til å sende datteren på besøk dit og at du er veldig negativt innstilt til denne mammaen, og da tenker jeg at du bare kan takke pent nei til hele greia. Du beskriver jo en ganske usympatisk måte å oppføre seg på, synes jeg, så da er det bare å la være. Selv om det ut fra historien din høres ut som at du er mye mer negativ til denne playdaten enn det datteren din er, eller har jeg misforstått?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.