|
|
#641 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamÅh! Frida! |
|
|
|
|
#644 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamFrida er mer som serien Jenter i alder ja?
|
|
#645 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamFridas søster var på Skamjentenes alder, tror jeg. Jeg var eldre enn Frida da den kom og syntes tema var litt barnslig, men man så jo på. Vi hadde bare Nrk.
|
|
#646 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamNå trodde jeg jeg skulle dra ut siden William er tilbake, men så er det så mye kommentarer å lese.
|
|
#647 |
|
Borte
|
Sv: Serieanbefaling: Skam
Må si meg enig. Jeg har nettopp begynt å se på etter kraftig oppfordring av jevnaldrende (
|
|
#648 |
|
Whatever, never mind
|
Har tenkt på det samme og er redd for at alt oppstyret fra voksne vil gjøre at ungdom ikke vil se på denne serien mer. |
|
|
|
|
#649 |
|
Fortynnet
|
Enig. Jeg kjenner jo folk som ser det med mannen, og noen som sitter og oppdaterer dagen lang. Jeg ser det med fjortenåringen, men det er fordi han har har spurt og hadde lyst til at jeg skulle se sammen med ham. Hadde jeg hatt en litt eldre tenåring, eller om han ikke hadde spurt, hadde jeg ligget lavt. Og det gjør jeg i og for seg, selv om jeg ser på serien. Ikke begynt med knallrød lebestift eller kjøpt meg Noora og William-genser, er heller ikke med i Facebook-gruppe og har takket nei til Skam-fest for voksne. |
|
|
|
|
#651 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg startet mandag kveld med s1e1 og kom ajour natt til i dag. Er hekta. Nettopp kommet ny chat i alliansen. |
|
|
|
|
#652 |
|
This is normal!
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg synes det er flott med en serie som treffer så bredt jeg, og jeg tror den er såpass spennende og engasjerende at de som er i hovedmålgruppen ikke skremmes vekk av at voksne også liker den. Jeg er ikke med i diskusjoner om Skam, men jeg ser heller ikke helt problemet ved at 40+ synes det er gøy å synse om serien i en lukket FB-gruppe. Skamfester og å kle seg som Noora er litt i overkant, det kan jeg være enig i.
|
|
|
#654 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, men vistnok ikke historien om Noora og William:
|
|
#655 |
|
villende
|
Er ikke det hele poenget med å ha en gruppe for de som ikke er målgruppen, at de skal slippe å forholde seg til de voksnes diskusjoner av serien? |
|
|
|
|
#656 |
|
Erfaren nok
|
|
|
#657 |
|
Borte
|
Betyr det at du har blitt invitert til en Skam-fest for voksne!?!
|
|
#658 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Serieanbefaling: SkamDet noen sa.
|
|
#659 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
That will be the day den dagen ungane mine skal bestemme kva eg kan sjå og ikkje sjå på
|
|
|
#660 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Serieanbefaling: SkamHva betyr SHIPPING??
![]() |
|
|