Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Skam

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-16, 18:36   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Må si meg enig. Jeg har nettopp begynt å se på etter kraftig oppfordring av jevnaldrende ( ), og syns feks. den facebook-gruppen for de over 21 er temmelig kleine greier.

Det er definitivt en serie for ungdom, så la dem få ha den litt i fred. Se i smug.

Enig. Jeg kjenner jo folk som ser det med mannen, og noen som sitter og oppdaterer dagen lang. Jeg ser det med fjortenåringen, men det er fordi han har har spurt og hadde lyst til at jeg skulle se sammen med ham. Hadde jeg hatt en litt eldre tenåring, eller om han ikke hadde spurt, hadde jeg ligget lavt. Og det gjør jeg i og for seg, selv om jeg ser på serien. Ikke begynt med knallrød lebestift eller kjøpt meg Noora og William-genser, er heller ikke med i Facebook-gruppe og har takket nei til Skam-fest for voksne.

Filifjonka er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.