Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-17, 15:15   #161
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Altså jeg har ingen problemer med å forstå at FRP har en del personer som er altfor langt over i brunskjortegjengen. Allikevel, kan jeg ikke dkjønne hvordan dere kan mene at MDG og Rødt ikke er ekstreme? (Om da selvsagt i en helt annen retning). For meg som har min politiske tilhørighet på høyresida, er de selvsagt enda mer ekstreme enn for dem som hører til på venstresida.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 15:22   #162
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rødt står for en politikk som alltid og helt uten unntak ender i undertrykkelse og diktatur, selv om det er aldri så "godt ment". Det er helt uforståelig for meg at folk kan syns det er noe annet enn ekstremt.

Gammel 16-08-17, 15:38   #163
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Poly. Og for meg som får spader av symbolpolitikk som ikke er konsistent og konsekvensutredet, er det lite som hisser meg opp mer enn MdG.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 15:40   #164
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*Litt preget av å akkurat hatt en samtale med en fra Venezuela*

Gammel 16-08-17, 15:56   #165
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

*Litt preget av å akkurat hatt en samtale med en fra Venezuela*

Situasjonen i Venezuela er bare trist ja. Jeg har relasjoner som gjør at det går ekstra inn på meg nå.

Ikke mange år siden RV/Rødt fremstilte Venezuela som mønstersamfunn, mens mennesker som levde der hadde det helt grusomt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 16:01   #166
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

SV skrøt også Chavez og Venezuela opp i skyene for bare noen få år siden, lenge etter at de fleste andre så at planøkonomi og prissubsidiering holdt på å kjøre landet i grøfta, med kolossale menneskelige kostnader.

Gammel 16-08-17, 16:03   #167
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

"Morsom" effekt av energipolitikken er at det har blitt en gullgruve å drive med "mining" for bitcoins i Venezuela. Det er nemlig veldig energikrevende å holde de serverne gående, men når man bruker store deler av statsbudsjettet på å subsidiere (karbonbasert) energi så blir det billig som bare rakkern!

Gammel 16-08-17, 16:39   #168
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

*ha* *ha* Alltid rart når man selv opplever at man er klar som glass, og så er det totalt uforståelig for andre. Skal skrive litt mer (og bedre?) senere.

Gammel 16-08-17, 17:17   #169
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en vinglevelger, og klarer egentlig ikke finne et parti jeg er nok enig med i alle saker til å følge fast. Akkurat nå sier valgautomaten SV eller Ap. Tidligere har jeg stemt mest H eller V.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 17:27   #170
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Rødt står for en politikk som alltid og helt uten unntak ender i undertrykkelse og diktatur, selv om det er aldri så "godt ment". Det er helt uforståelig for meg at folk kan syns det er noe annet enn ekstremt.

Jeg hører hva du sier. Men Bjørnar Moxness driver ikke retorikkhissing for å skape polaritet, uhygge og redsel for vold. Ikke hos meg, og ikke hos noen andre jeg vet om. Sylvi Listhaug har en retorikk og en følgeskare som gjør meg vettskremt. Folka som marsjerte i Kristiansand for noen uker siden har henne som sin ledestjerne. Skremmer vannet av meg.
Og hvis noen faktisk mener at han er like ille som Listhaug og noen av de andre brungrumsfolka i FrP, så er jeg veldig interessert i å høre hvordan de kommer frem til det - for det skjønner jeg ikke per nå.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 21:45   #171
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri vært så veldig interessert i politikk, og mens jeg bodde i England stemte jeg ikke i Norge, og fulgte i hvert fall ikke med. Men nå har interessen begynt å komme, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å sette meg inn i det uten å bruke alt for mye tid. Tips til en som ikke aner hva hun skal stemme?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 21:53   #172
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg hører hva du sier. Men Bjørnar Moxness driver ikke retorikkhissing for å skape polaritet, uhygge og redsel for vold. Ikke hos meg, og ikke hos noen andre jeg vet om. Sylvi Listhaug har en retorikk og en følgeskare som gjør meg vettskremt. Folka som marsjerte i Kristiansand for noen uker siden har henne som sin ledestjerne. Skremmer vannet av meg.
Og hvis noen faktisk mener at han er like ille som Listhaug og noen av de andre brungrumsfolka i FrP, så er jeg veldig interessert i å høre hvordan de kommer frem til det - for det skjønner jeg ikke per nå.

Jeg hørte på Moxness på Litteraturhuset for noen uker siden. Sammen med Lundteigen var retorikken de førte i debatten om EØS-avtalen direkte motbydelig. Rødt og Sp er så nasjonalistiske og proteksjonistiske at de er helt uspiselige spør du meg. Det er norske arbeidsplasser for NORDMENN ONLY over hele linja, og på spørsmål om det betyr at vi skal hive øst-europeiske arbeidsinnvandrere ut av landet, så var svaret et soleklart JA fra begge to. Det var vill jubel og applaus i salen. *grøss*
Jeg synes det er påfallende, og svært spesielt i disse Trump og Brexit-tider å se hvordan ytre venstre i økende grad også i Norge deler ytre høyre sitt syn på proteksjonisme og stengte grenser. Jeg steiler av mye av det som skrives i Klassekampen og hvem som får slippe til med brungrumset sitt.

Så for meg sitter det "nesten" like langt inne å støtte et parti som vil ha med Sp i regjering, som det gjør å støtte et parti som kan bety makt til FrP.

Så jeg slutter jeg meg definitivt til trådtittel - eit vanskeleg valg indeed! Jeg virkelig aner ikke hva jeg skal stemme.

Så må jeg legge til at jeg synes det er urettferdig at Mdg settes i samme "båt" som Rødt. For meg er problemet med Mdg at når jeg spør Mdg representanter hva de mener om konkrete skole eller helserelaterte spørsmål så har de ikke noe svar. Jeg synes ikke et parti med bare en sak kan tas seriøst nok til gi en stemme til.

Gammel 16-08-17, 22:15   #173
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Forøvrig er det jeg ønsker meg aller mest en mer kunnskapsbasert valgkamp der journalister og debattledere ikke opptrer som populistiske klovner. Det er jo nettopp de som legger føringer for hvordan debatten utvikler seg og dessverre ser det ut til at folk foretrekker sirkus fremfor fakta.

Valgkamp handler ikke om innholdet i perspektivmeldingen som i seg selv burde være en stor sak - i stedet blir det bare billige populistisk retorikk og hvem som sa hva og avbrøt mest i den debatten, osv.

Jeg er livredd dette også er begynnelsen på en skummel utvikling her i Norge. Det vi ser begynnelsen på nå, ved at f.eks. så mange av oss mister troen på de etablerte partiene som Ap, er nettopp samme utvikling som har skjedd i andre land som UK og Frankrike. Folk gir opp mainstream politics og stemmer på de mer ytterliggående partiene ...

Gammel 16-08-17, 22:30   #174
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

*ha* *ha* Alltid rart når man selv opplever at man er klar som glass, og så er det totalt uforståelig for andre. Skal skrive litt mer (og bedre?) senere.

Rødt vil jo ikke bare ha Norge ut av Nato, men jobbe for å legge ned Nato. Jeg synes det er greit å forholde seg til hva partier skriver i sine partiprogrammer, og faktisk holde de ansvarlig for det.

Så vil det jo være ulike syn på om det er ekstremt å ønske Norge ut av NATO, men jeg synes i alle fall det er veldig ryddig av Støre å kategorisk avvise et samarbeid med Rødt. Samarbeidet lokalt i Oslo er jo ikke overførbart på nasjonalt plan. Og SV er jo ikke helt der Røde er, må sies.

Nå har jeg ikke lest KrF sitt nye partiprogram, men de har jo også tidligere skrevet eksplisitt at de er motstandere av selvbestemt abort. Det ligger også godt innunder min definisjon av det å være et parti med ganske så ekstreme synspunkter i viktige saker. Definitivt en sak de etter min syn i mye større grad burde konfronteres med.

Sist redigert av Lisa : 16-08-17 kl 22:46.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 22:42   #175
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Altså jeg har ingen problemer med å forstå at FRP har en del personer som er altfor langt over i brunskjortegjengen. Allikevel, kan jeg ikke dkjønne hvordan dere kan mene at MDG og Rødt ikke er ekstreme? (Om da selvsagt i en helt annen retning). For meg som har min politiske tilhørighet på høyresida, er de selvsagt enda mer ekstreme enn for dem som hører til på venstresida.

Mener du at å sette miljøet først er like ekstremt som brunskjortegjengen? Virkelig?

Gammel 16-08-17, 22:42   #176
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Så må jeg legge til at jeg synes det er urettferdig at Mdg settes i samme "båt" som Rødt. For meg er problemet med Mdg at når jeg spør Mdg representanter hva de mener om konkrete skole eller helserelaterte spørsmål så har de ikke noe svar. Jeg synes ikke et parti med bare en sak kan tas seriøst nok til gi en stemme til.

Det betyr jo ikke at partiet ikke har en skolepolitikk.
JEg har bare skummet gjennom den og ville ikke kunnet svare på det på stående fot. Men siden du lurer så har jeg sjekket det opp.
Jeg blir nemlig litt oppgitt når påstanden om at vi kun har miljø/klima som område. Det gjennsomsyrer alt, ja. Men det er klart vi har politikk på alle områder.

MDG ønsker:

• Verne om barns fritid. Vi er mot obligatorisk heldagsskole og vil ikke utvide skoledagen utover dagens timetall
  • Øke voksentettheten både i barnehagene og skolene, for å gi god omsorg til barnehagebarn og tilpasset opplæring til elever i grunnskolen
  • Gi barnehager og skoler varierte utearealer som alternative læringsarenaer for fri lek, natur- og kulturopplevelser
  • Gi rom til praktiske arbeidsmåter i alle fag ved å legge til en sjette grunnleggende ferdighet: praktiske ferdigheter, og ha praktiske, estetiske og IKT-rettede valgfag med høy kvalitet fra 5. trinn
  • Stille strengere krav i offentlige anbud om bruk av lærlinger og fagarbeidere, samt fjerne arbeidsgiveravgiften på lærlinger
  • Øke antall helsesøstre og andre yrkesgrupper på skolen og styrke samarbeidet mellom skolehelsetjenesten og helsevesenet for unge
  • Ha mer økologisk, lokalprodusert og sunn mat i barnehagen
Konkrete saker MDG jobber med:

• Flere pedagoger i barnehagene og skolene: I vårt alternative statsbudsjett 2017 har vi satt av 50 millioner til opptrapping mot bemanningsnorm og norm for pedagogtetthet i barnehagen, og 300 millioner kroner til å starte opptrappingen av lærertettheten.
  • Barnehageopptak: Vi jobber for kontinuerlig opptak, og har satt av 381 millioner kroner i alternativt statsbudsjett til to opptak.
  • Styrke innsatsen for skoleelevers helse: Vi satser på sykkel- og gangveier og færre biler så elever igjen begynner å bruke bena. For å styrke innsatsen på fysisk og psykisk helse i skolen øker vi rammetilskudd til kommunene med 163 millioner kroner. Vi ønsker å ansette flere helsesøstre som er trent til å håndtere utfordringene dagens unge sliter med. Vi ønsker også å styrke læreres og skoleledelsens kompetanse på hvordan de kan avdekke og møte barn og unge som sliter med psykiske utfordringer, og bidra til utvikling av hjelpetiltak for å løfte denne elevgruppen inn i en lettere skolehverdag. For skoler over 500 elever vil De Grønne styrke tilbudet om sosialrådgivning ved å innføre en norm om ett årsverk til dette formålet.
  • Gratis frukt og grønnsaker i grunnskolen: Vi vil at alle barn i Norge skal få frukt og grønt på skolen, og har satt av 52,2 millioner til dette i alternativt statsbudsjett.
  • Redusert SFO-/AKS-pris for barn fra lavinntektsfamilier: Vi satte av 75 millioner til dette i alternativt statsbudsjett.
  • Praktiske og estetiske fag: De Grønne mener praktiske og estetiske ferdigheter må verdsettes sterkere. I det alternative statsbudsjettet foreslår vi å etablere flere skolehager og styrke praktiske fag som mat og helse i kombinasjon med ungt entreprenørskap. Vi stemte for kompetansekrav for lærere som skal undervise i praktisk-estetiske fag, og for et forslag fra utdanningskomiteen på Stortinget å beholde kunst- og håndverksfaget som et samlet fag (begge forslagene falt).
  • Fraværsgrense: De Grønne stemte for å oppheve forskriften om en fraværsgrense på ti prosent i enkeltfag i videregående opplæring og i dialog med sektoren utarbeide et nytt regelverk for fravær. Forslaget fikk flertall.
  • Lærlinger: Vi vil øke lærlingtilskuddet til bedrifter med 10 000 kroner per lærling for å styrke yrkesopplæringen, og i alternativt statsbudsjett innfører vi en grønn lærlinggaranti som sammen med lærlingtilskuddet er på totalt 600 mill. Vi mener offentlige virksomheter, som helse og omsorgsinstitusjoner, bør pålegges å ta imot lærlinger fra relevante fagretninger, slik at flest mulig får fullført utdannelsen de har begynt på.
  • Bærekraftig campus på NTNU: De Grønne leverte et representantforslag om bærekraftig campus på NTNU. Stortinget vedtok å be regjeringen legge til rette for at den nye campusen på NTNU utvikles med ambisiøse miljøløsninger inkludert bygningsmasse som produserer mer energi enn den bruker, utslippsfrie transportløsninger og annen infrastruktur som kan stimulere til både ny forskning og nye arbeidsplasser.
  • Målrette høyere utdanning mot det grønne skiftet: I alternativt statsbudsjett foreslo vi å opprette 2000 nye studieplasser og innrette høyere utdanning og yrkesfag mer mot å løse utfordringene Norge står ovenfor.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 22:49   #177
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Floksa, jeg spør stadig Mdg politikere om saker som handler om EU, skole, helse og arbeidslivspolitikk.

Jeg beklager å si det, men det bare spriker og spriker, alt ettersom hvem som svarer. Jeg håper med årene at partiet klarer å koke sammen konkrete politiske visjoner som alle står samlet om og kan stå for og argumentere for på valgstands og eller i debatten.

Gammel 16-08-17, 22:55   #178
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Floksa, jeg spør stadig Mdg politikere om saker som handler om EU, skole, helse og arbeidslivspolitikk.

Jeg beklager å si det, men det bare spriker og spriker, alt ettersom hvem som svarer. Jeg håper med årene at partiet klarer å koke sammen konkrete politiske visjoner som alle står samlet om og kan stå for og argumentere for på valgstands og eller i debatten.

Vi er et ferskt parti, satt sammen av gamle aksjonister
Det går seg nok til med tiden.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 23:18   #179
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Vel, i min bydel i Oslo er dere, ut fra de som står på stands og rundt omkring på gatehjørner med flyers - et stort flertall av unge menn med svært høy "hipsterfaktor"

Dere har kommet langt på kort tid, det skal dere ha! Lykke til med valgkamp

Gammel 17-08-17, 06:53   #180
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tror så gjerne at rødt-politikerne er bedre mennesker, men politikken deres er egentlig verre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.