Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen
Henger meg på den opprinnelige diskusjonen, etter å ha hatt 19 siders fornøyelig lesing (hvor jeg personlig har fint lite å bidra med ). Angående det opprinnelige "tema" ang skolen og prinsessen: Personlig tror jeg ikke på noe, men avviser ingen muligheter. Jeg har ikke behov for å stille spørsmålene og er derfor ikke interessert i svaralternativene. Men, har forståelse for at andre har det. Jeg er imidlertid skeptisk til svært alternative opplegg som koster masse penger, slik som dette til prinsessen.
Videre er jeg særdeles skeptisk til at hun bruker tittelen sin i presentasjonen og dermed også i markedsføringen av skolen. Dette ville jeg ha ment uansett om hva slags opplegg det var. Jeg har ikke sansen for kommersiel utnyttelse av prinsessetittelen. Hun som person må, for min del, få gjøre akkurat det som passer henne, men hun knytter det til Kongehuset i det øyeblikket hun bruker tittelen sin. Jeg ville ha vært like skeptisk til Prinsesse Märthas Kokkeskole, eller salg av PrinsesseCola.
|