Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Koronavirus og ferieplaner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-20, 09:58   #1
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Mine flyvninger med SAS 28. juni og Norwegian 9. juli ligger fortsatt inne hos flyselskapene. Jeg har kjøpt billigbilletter uten kanselleringmuligheter, så det er vel bare å satse på at de blir kansellert av selskapene selv. Samme med det lille hotellet - ti netter betalt uten refusjonsmulighet for å få lavest mulig pris. Håper reiseforsikringa dekker det om flyvningene bli kansellert og UD fortsatt fraråder å reise. Det er vel bare å vente og se.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 10:01   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.

Mine flyvninger med SAS 28. juni og Norwegian 9. juli ligger fortsatt inne hos flyselskapene. Jeg har kjøpt billigbilletter uten kanselleringmuligheter, så det er vel bare å satse på at de blir kansellert av selskapene selv. Samme med det lille hotellet - ti netter betalt uten refusjonsmulighet for å få lavest mulig pris. Håper reiseforsikringa dekker det om flyvningene bli kansellert og UD fortsatt fraråder å reise. Det er vel bare å vente og se.

Du får det nok dekket!

Gammel 13-04-20, 10:45   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.

Vi fikk refundert Frøkna sin ikke-refunderbare innenlandsbillett for i dag. Reisen er ikke kansellert, og det er ingen grunn til å ikke reise, annet enn at skolen er stengt. Tipper at de fleste flyselskapene vil være fleksible hvis situasjonen er den samme til sommeren.

Sist redigert av Stompa : 13-04-20 kl 10:51.
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.