|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koronavirus og ferieplaner
Jeg sjekket nabolaget og det er mange rett i nærheten. Jeg trodde ikke det var noe her i utkanten. Jeg blir så fryktelig redd for å skade bilene, så jeg er usikker på om vi tør. Kjekt at det er så nært uansett
Tusen hjertelig, det var utrolig generøst av deg.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koronavirus og ferieplanerVi hadde meget vellykket bobilferie i Norge i fjor, og har akkurat leid bobil for første uka i august. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Koronavirus og ferieplanerVi skulle eigentlig til Gran Canaria i juli, men det er vel så godt som 100% sikkert at det ikkje blir noko av. Venter likevel med å abestille til Ving faktisk avlyser turen. Då får eg pengane tilbake frå Ving uten at eg må involvere forsikringsselskapet.
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Jeg har betalt forsikring for å ha 0,- i egenandel, nå har jeg 25 000,- dekt av reiseforsikring. Uansett ikke kjekt å skade annens eiendom, men enklere når det er en 3. part som tar hånd om det. Sist leide jeg en Ford Mondeo, kanskje fem år gammel, og ferdig bulket i dører og bagasjeluke. Da senker ihvertfall jeg skuldrene.
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Forsikring og tredjepart som ordner er slikt som snakker til meg. Jeg er så dårlig på å ta slike ting selv. Jeg skal lese meg opp på tilbudet.
![]() |
|
|