Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-07, 22:33   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

JEr du med?

Ja, jeg tror det, men er ikke helt sikker. :skål:

Dersom tilskuddene er arrangert på en slik måte så må man i følge mitt enkle sinn kun endre på tilskuddsordningen. Faktisk synes jeg det kunne vært et fornuftig mål å øke tilskuddet for realfag for å øke incentivet for skolene å få flest mulig elever til å velge disse fagene. Jeg har imidlertid alt for dårlige kunnskaper om private vs offentlige skoler til at jeg kan diskutere dette noe særlig. Eneste jeg føler meg sikker på er at konkurranse ofte gjør godt, og at man må være åpen for at det ikke alltid er slik at offentlig styring medfører høyest samfunnsøkonomisk profitt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.