Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-07, 13:51   #11
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Nei dette bør ikke bli en alkohol debatt men jeg vil også si at jeg ikke er tilhenger av tanken om å alltid begrense eller forby noe i den tro at det løser alle problemer.

Vi har et svært usivilisert drikkemønster her til lands som det er til å gremmes over. Jeg vokste opp i på et sted i Norge der det ikke fantes et eneste Vinmonopol men verre flatfyll blant ungdom og mer drikking blant voksende tror jeg du skal lete lenger etter.

Jeg tror virkelig at man i år 2007 må prøve å være litt mer innovativ med å løse sosiale problemer i samfunnet med andre virkemidler en å tro at lovforbud, begrensinger og skyhøye avgifter er svaret og eneste måte å løse alle problemer på (dette er et område hvor jeg sterkt misliker venstresiden i norsk politikk som ikke ser ut til å klare å tenke utover forbud, avgifter osv).

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.