Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Legitimasjonskrav på innenlandsflygninger - tips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-22, 19:07   #21
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Legitimasjonskrav på innenlandsflygninger - tips?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ville sendt henne MMS av passet og satser på at de ikke krever det, tror jeg. Har ikke måtte vise på evigheter og vi flyr en del.

Hadde jeg også gjort

Gammel 21-06-22, 21:21   #22
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har reist masse fra Haugesund. Aldri vist leg. Det ble noe snakk om det da ungene reiste derfra alene på ungdomsbilletter nylig, men da også ble det ikke, likevel. Da hadde jeg funnet frem det jeg hadde på mobilen, som vel var digital fødselsattest eller noe, men vips så var de ombord uten trøbbel. Men det var altså pga ubgdomsbilletten.

Gammel 22-06-22, 08:17   #23
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Har reist masse fra Haugesund. Aldri vist leg. Det ble noe snakk om det da ungene reiste derfra alene på ungdomsbilletter nylig, men da også ble det ikke, likevel. Da hadde jeg funnet frem det jeg hadde på mobilen, som vel var digital fødselsattest eller noe, men vips så var de ombord uten trøbbel. Men det var altså pga ubgdomsbilletten.

Samme erfaring her. Eneste gang leg har vært en greie var med ungdomsbillett, men vi kom oss igjennom uten den gangen også.

Gammel 28-06-22, 18:26   #24
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvordan gikk det?

Gammel 28-06-22, 18:33   #25
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Går det buss Oslo-Haugesund?
Jeg pleier å sende jule- og bursdagsgaver til familien med Vestlandsekspressen, de frakter pakker mot minstebetaling på rundt 150,-

Haukeliekspressen går mellom Haugesund og Oslo. Det er endestasjonene .

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-22, 11:35   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Hvordan gikk det?

Sorry, denne har jeg ikke sett! Det gikk veldig fint. Ingen ble spurt om leg, og hun hadde ikke vært i kontakt med en eneste ansatt på flyplassen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-22, 13:06   #27
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jobber vel ca 2,4 mennesker der. De bytter vester og er snart det ene og snart det andre. Hyggelige og serviceorienterte er de også!

Gammel 01-07-22, 13:08   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi innså at vi hadde sendt avgårde ungene uten leg vi også. Heldigvis er forholdene så små der bestefar bor, at ungene bare kunne bedt dem kontakte "han R i **veien" og så hadde alt gått fint.

Gammel 03-07-22, 09:35   #29
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi innså at vi hadde sendt avgårde ungene uten leg vi også. Heldigvis er forholdene så små der bestefar bor, at ungene bare kunne bedt dem kontakte "han R i **veien" og så hadde alt gått fint.

Jeg opplever at jeg nå må si hva jeg heter når jeg sjekker inn, før var billettene klare når jeg kom fram. Mange nye, yngre folk som jobber der. Når det er sagt så har mine to ikke trengt å vise leg til tross for at de nok kan se eldre ut enn de er.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.