Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Generell diskusjon om stortingsvalget 2025

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-25, 14:27   #121
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025

Idag var jeg en tur i Oslo sentrum, og på Egertorget var de lsng kø av folk som skulle forhåndsstemme. Det gjorde meg glad.

Gammel 05-09-25, 14:49   #122
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi stemmer på valgdagen, ja. Høytidsstemt, alltid hyggelig, og vi treffer som regel mange kjente i køen. :ikke fra storby:

Gammel 05-09-25, 15:21   #123
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sønn og jeg er førstegangsvelgere og vi dro sammen og stemte i går.

Gammel 06-09-25, 02:17   #124
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Å jobbe med valg er svært givende, og jeg oppfordrer alle til å melde seg til kommunen som valgmedarbeider om to år. Flott jobb i kjernen av demokratiet.

Støtter oppfordringen! Jeg har vært med denne uka. Det er så mange ulike folk, både blant valgmedarbeiderne og ikke minst alle de som kommer for å stemme. Alle er like blide, selv om det er litt kø til tider. Folk blir også glad hvis vi fanger opp at de er førstegangs - enten det er pga nytt statsborgerskap eller at de er atten-nitten. De unge ser gjerne litt brydd, men kry ut når vi gratulerer.
Gratulerer, Martis og sønn!

Sist redigert av -ea- : 06-09-25 kl 20:51.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-25, 06:57   #125
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Vi stemmer på valgdagen, ja. Høytidsstemt, alltid hyggelig, og vi treffer som regel mange kjente i køen. :ikke fra storby:

Eneste gangene jeg her forhåndsstemt var som student, folkeregistrert milevis fra hvor jeg bodde.

Jeg stemmer på valgdagen ja. Høytidsstemt, hyggelig, og treffer kjentfolkm somregel minimalt med kø. Men der blir flere nå, kommunen har gått ned fra tre til to valglokaler så vårt dekker et større område.

Men ja. Ikke noe storby nei og valglokalet gjør at minstemor må ha utegym på mandag. Det er altså rett i nabolaget.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.