Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-25, 15:18   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, min kommentar var til Vianne, vel å merke. Men nå tror jeg kanskje jeg misforstod hennes innlegg, og at hun mener at det var den engasjerte, om enn Høyre-stemmende arvingen hun hadde lyktes med, ikke de to som fortsatt følger foreldrene. Ikke omvendt som jeg leste det som først.

Haha. Jeg mente det mer som en kommentar til det med «ikke i hver sin boble» som jeg kanskje opplever at min unge konservative har noen av synspunktene sine fra. Men det har vi kanskje alle. Jeg er, som sikkert de fleste andre, mest opptatt av at de faktisk gjør seg opp en mening og prøver å finne er politisk parti de kunne stemt på. At de engasjerer seg såpass at de skjønner at det å stemme er viktig. Jeg kjenner flere voksne mennesker som ikke ser poenget med å stemme med argumentet «min ene stemme utgjør ikke en forskjell uansett» og det synes jeg er trist i et land der vi faktisk kan velge fritt.

Hva de vil stemme på når den dagen kommer er selvsagt ikke min sak. Selv om jeg blir litt ør av tanken på at jeg skulle ha fostret opp FrP-velgere. Eller det som verre er. Men det kan kanskje være en form for ungdomsopprør, en måte og finne sin egen identitet?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.