Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-25, 13:59   #81
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

En liten time alene hjemme.

Gammel 09-09-25, 15:18   #82
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, min kommentar var til Vianne, vel å merke. Men nå tror jeg kanskje jeg misforstod hennes innlegg, og at hun mener at det var den engasjerte, om enn Høyre-stemmende arvingen hun hadde lyktes med, ikke de to som fortsatt følger foreldrene. Ikke omvendt som jeg leste det som først.

Haha. Jeg mente det mer som en kommentar til det med «ikke i hver sin boble» som jeg kanskje opplever at min unge konservative har noen av synspunktene sine fra. Men det har vi kanskje alle. Jeg er, som sikkert de fleste andre, mest opptatt av at de faktisk gjør seg opp en mening og prøver å finne er politisk parti de kunne stemt på. At de engasjerer seg såpass at de skjønner at det å stemme er viktig. Jeg kjenner flere voksne mennesker som ikke ser poenget med å stemme med argumentet «min ene stemme utgjør ikke en forskjell uansett» og det synes jeg er trist i et land der vi faktisk kan velge fritt.

Hva de vil stemme på når den dagen kommer er selvsagt ikke min sak. Selv om jeg blir litt ør av tanken på at jeg skulle ha fostret opp FrP-velgere. Eller det som verre er. Men det kan kanskje være en form for ungdomsopprør, en måte og finne sin egen identitet?

Gammel 09-09-25, 15:39   #83
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Eller det som verre er. Men det kan kanskje være en form for ungdomsopprør, en måte og finne sin egen identitet?

Faren min var svært aktiv i akp-ml (som senere har blitt det noe mer stuerene Rødt). Mitt ungdomsopprør bestod i å melde meg inn i det kristne skoleungdomslaget.

Det gikk (heldigvis?) over for min del, og pappa var egentlig litt fornøyd med at jeg stod opp for standpunktene mine. Selv om han var svært undrende mens det pågikk.

Gammel 09-09-25, 20:41   #84
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Ungdom som har hatt bratte år pga diverse diagnoser held virkelig på å ta livet tilbake. Laurdag fekk ho seg kjærast og i dag vart bestilling på russeklé sendt avgarde.

(Kjærasten bur nokre mil unna og sidan ho ikkje greier ta buss og ikkje ynskjer sertifikat blir det ein del køyring på mor. Det absolutt positive med det er at eg har ei heilt usedvanleg god sangstemme når eg er åleine i bil, i tillegg til at alle tekstar sit som ei kule, så eg får finfin åleinetid til eller frå.)

Gammel 09-09-25, 21:06   #85
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Ungdom som har hatt bratte år pga diverse diagnoser held virkelig på å ta livet tilbake. Laurdag fekk ho seg kjærast og i dag vart bestilling på russeklé sendt avgarde.

(Kjærasten bur nokre mil unna og sidan ho ikkje greier ta buss og ikkje ynskjer sertifikat blir det ein del køyring på mor. Det absolutt positive med det er at eg har ei heilt usedvanleg god sangstemme når eg er åleine i bil, i tillegg til at alle tekstar sit som ei kule, så eg får finfin åleinetid til eller frå.)

Så herlig

Ja, hva er det med kjøring og sang mon tro?! Ingen hemninger antakelig. Jeg oppdaget det samme på vei til hytta forleden, hvor jeg holdt den ekstremt lange tonen til Jesus i Steve Balsamo versjonen av Gethsemane fra Webbers Jesus Christ Superstar. Det trodde jeg liksom ikke var mulig. Det er tross alt solide 25 sekunder for full hals Men joda, men rett teknikk så går det

Gammel 10-09-25, 00:36   #86
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt bil. Har faktisk ikke eid bil på nøyaktig 20 år, så det blir kjekt å endelig ha min egen. Nå har jeg hus, bil og katt. Hva mer trenger man egentlig.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-25, 01:02   #87
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer Frukt!

Gammel 10-09-25, 11:53   #88
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Herlig, Frukt!

Gammel 10-09-25, 15:11   #89
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, nå ble jeg glad også! Gratulerer, Frukt.

Gammel 10-09-25, 18:40   #90
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har trent. Fire uker på rad, en gang i uka. Til å være en som ikke trener fast, bare går tur, så er jeg skikkelig glad for at jeg har klart å komme i gang.

Gammel 10-09-25, 19:08   #91
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har trent. Fire uker på rad, en gang i uka. Til å være en som ikke trener fast, bare går tur, så er jeg skikkelig glad for at jeg har klart å komme i gang.

Et tips fra en som pleide å trene fast og som nå skal i gang igjen: Det er mye lettere å holde koken nå enn å starte på nytt igjen seinere.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-25, 19:30   #92
veobra
på slep

veobra sin avatar

veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Et tips fra en som pleide å trene fast og som nå skal i gang igjen: Det er mye lettere å holde koken nå enn å starte på nytt igjen seinere.

Det skal jeg huske på når det butter til høsten. Jeg heier på deg og en ny start.

Gammel 10-09-25, 20:14   #93
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Takk for det, veobra. Jeg er støl etter første økt på aldri så lenge, men har annonsert til alle jeg kjenner at jeg har begynt igjen, så jeg kan kjenne forventningspresset.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-25, 23:48   #94
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gratulerer Frukt!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Herlig, Frukt!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Åh, nå ble jeg glad også! Gratulerer, Frukt.

Takk!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-25, 10:38   #95
veobra
på slep

veobra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Takk for det, veobra. Jeg er støl etter første økt på aldri så lenge, men har annonsert til alle jeg kjenner at jeg har begynt igjen, så jeg kan kjenne forventningspresset.

Jeg forteller også alle at jeg trener. Med håp om at det blir flaut hvis jeg dropper det. Jeg har skam som moivator i livet.

Gammel 11-09-25, 11:18   #96
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg forteller også alle at jeg trener. Med håp om at det blir flaut hvis jeg dropper det. Jeg har skam som moivator i livet.

Jeg også! Vi hadde en liten gruppe som fulgte et opplegg sammen. Vi trente ikke samtidig, men måtte rapportere inn i gruppa når gjennomført. Det funket bra så skal ikke kimse av skam. Kan ellers si at det som mest sannsynlig er en nakkeprolaps er en viktig motivator, men anbefales ikke.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-25, 12:47   #97
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg har gjennomført noe nå som jeg overhodet ikke hadde lyst til.

Gammel 11-09-25, 20:11   #98
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg leste litt fort her inne, og leste; Hvordan kvitte seg med gamle foreldre?
Da måtte jeg le litt.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-25, 20:46   #99
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi fikk kjøpt turbukse og øvekjørt mer.

Gammel 13-09-25, 17:16   #100
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Vi har overtatt en 2 år gammel dachs idag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.