|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste vinterdyneI stedet for - eller i tillegg til - ny dyne kan jeg anbefale varmelaken. HERLIG!!! Jeg skrur mitt på 10 min før leggetid (mens jeg er på badet) og skrur det av når jeg skal sove. Er det kjempekaldt, kan jeg ha det på nivå 1 (av 4) hele natten. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Beste vinterdyneJeg venter på at denne skal komme på tilbud, men siden jeg ikke har den enda kan jeg ikke anbefale den.
|
|
|
#24 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Beste vinterdyne
Jeg bruker samme dundyne hele året. Vet ikke akkurat hvilken det er, men det er ihvertfall ikke en vinterdyne for den er ikke veldig tykk. Når det en sjelden gang er tropenetter om sommeren bytter jeg den ut med et dynetrekk, og er det veldig kaldt om vinteren har jeg et pledd oppå. Fungerer helt glimrende.
|
|
|
#26 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Jeg har Fru Lyng. Kjøper ikke den dyreste, mer den nest billigste.
|
|
|
#27 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Beste vinterdyneHar Høye dundyner, Trym her også. Men har egne dun-sommerdyner! hater å bli for varm på natta.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Har du noen å anbefale? JEg har et varmepledd nå, men det bruker jeg ofte rundt meg på hjemmekontoret når det er skikkelig kaldt og det er greit å ikke ha det i sengen også. Vi har tynn dyne, tross kaldt soverom, men lever godt med det også på vinteren, men greit å ha varm seng å legge seg i. Vi ligger normalt sett ganske nær hverandre så vi varmer hverandre. Vi hadde en skikkelig høy og fluffy dyne på hytten, men det ble alt for varmt også med åpent vindu. Jeg sover ikke bra om jeg ikke har noe over meg. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Beste vinterdyneJeg vasker sengetøy i dag, og jeg ser at dynene våre er fra Norsk Dun, inneholder 90% dun fra moskusand og at bæreevnen er 10-12. Så det burde jo være en god dyne. Det står også varm/medium på den, men jeg synes det er rart at den har blitt så «flat» og kald det siste året. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Beste vinterdyneFem år er ikke veldig lenge for en dundyne. Jeg ville forventet mer av denne type dyne, Hyacinth. Beskrivelsen er ganske lik den jeg har. Mun er fortsatt luftig og fin, jeg mener den er eldre.
|
|
|
#31 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Vi har hatt den på renseri også, tenkte at en vask ville fluffe den opp. Men jeg synes fortsatt den litt flat og kald. Den er ikke helt flat da, det kan jeg ikke påstå. Men ikke like luftig som før. Da den var ny, knitret den sånn deilig. Men det varer vel uansett ikke så lenge. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Beste vinterdyneDenne har jeg om vinteren.
|
|
|
|
#33 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Beste vinterdyneOg nå er det 40% på de.
|
|
|
|
#34 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Beste vinterdyneDu har faktisk spurt om dynen jeg har før. De selger jo ikke den lenger, men de har lignende, og tykkere også.
|
|
|
#35 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Det jeg har, er et varmelaken, nærmere bestemt dette https://www.amazon.de/dp/B0DJ2PCZKH?...sin_title&th=1 Har familie i Tyskland og bestiller til dem, så vet ikke om de leverer til Norge. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har dette, kjøpt på Clas Ohlson.
|
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste vinterdyneJeg kaller dynen min for Sky og elsker den! For varm om sommeren for min smak, men den finnes også i en enda varmere og mer fluffy variant som kanskje kan passe for deg? Vel verdt hver eneste krone |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste vinterdyne |
|