Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Rent hypotetisk - hva ville DU gjort?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 13:32   #11
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rent hypotetisk - hva ville DU gjort?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jentefarger og guttefarger er i stor grad nettopp et barnehagefenomen. Det er der ungene lærer det, og de lærer det av hverandre.

Jaha. De lærer det selvfølgelig ikke hjemme hos en mor som synes det er utenkelig å bryte med skillet guttefarger/jentefarger i innkjøp og påkledning, altså.

Plutten arver mye klær av sin storesøster. Når jeg henter ham løper han svært sjelden naken rundt fordi barnehagepersonalet ikke forsto at den lille genseren med blomster på var hans, jeg tror barnehagepersonalet nok skal takle å huske at eventuelle rosa eller lilla støvler er hans også, jeg. :tillitsfull:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.