|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Synger du så andre kan høre deg? | |||
No! Never! Never! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 3,57% |
Kun foran de stakkars uskyldige små ![]() |
29 | 25,89% |
Tja, hvis det er rivende fengende låt på P4 |
16 | 14,29% |
Jeg synger med på favorittene mine på konsert |
32 | 28,57% |
Jeg tar meg i å nynne på alt fra Timbuktu til barnesanger på butikken |
34 | 30,36% |
Kun når fylla har skylda |
12 | 10,71% |
Hvor som helst, når som helst (utenom i operaen) ![]() |
43 | 38,39% |
Jeg synger profesjonelt. |
3 | 2,68% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Synger du offentlig?JEg synger, der det måtte passe og av og til der det ikke passer |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Synger du offentlig?
Dette var altså en spesialkonsert der de spilte hele Suser avgårde. Jeg kan alle, tom., Siste sommerferiedag og Knut (er det sant) - som sannsynligvis er er min yndling. Som siste ekstranr. kom Kokken Tor. Det ble en høy stigning, selv for blodfansen.
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det hørtes fantastisk ut. :misunnelig: (Men jeg hadde uansett ikke sunget med på Kokken Tor. )
![]() |
#64 |
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg synger, til mine medmenneskers pinsel. Dvs. jeg synger på fotballkamp, jeg synger på konsert og jeg synger til radioen. Dog er jeg aldri med på karaoke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg er glad i å synge, og har alltid vært det. Stemmen er ikke særlig pen å høre på tror jeg, men den duger til barnesanger og viser sunget for poden. Jeg har faktisk sunget på TV en gang også, sammen med "Jeg kan ikke synge koret".
![]() |
#66 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg synger. Jeg synger til ungene mine, synger til radioen, på konserter (der det passer seg). Jeg synger bursdagssanger, 17. mai sanger og julesanger. Jeg har sunget i kor og i visegruppe. Nynner stadig vekk på noe.
![]() |
#67 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg synger nesten over alt - det eneste jeg ikke er komfortabel med å synge er allsang av den rosa sangen m/nødrim i bryllup, 50-årsdager og liknende.
![]() |
#68 |
Ekvilist
|
Her kommer det fram ja.
![]() |
#70 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg synger overalt hvor jeg kan synge med, men jeg opptrer ikke med solo-synging på karaoke eller lignende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg synger uten hemninger. Synger rent, men ikke spesielt fint. Jeg er absolutt ingen solosanger, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Epikur
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Fluke og jeg er fra samme planet. :hater pannebånd oppå håret:
![]() |
#74 |
Pauset
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Ja, jeg synger offentlig. Har faktisk sunget ene verset av "julekveldsvisa" alene med koret jeg var med i bakgrunn. Var så nervøs at jeg gikk tom for pust på slutten..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Synger du offentlig?Hva har pannebånd med synging å gjøre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg synger på jobb, i bilen, på konsert, for barna, for barna når vi er i besøk etc...
![]() |
#77 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg synger til husbruk og profesjonelt. I kor og i mindre ensembler. Det er blitt lite den siste tiden, men det er store sjanser for at jeg skal gjøre en jobb sammen med en gammel gjeng på Vossajazz
![]() |
#78 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg har alltid sunget mye. Men jeg må være husvarm, mamma sier at nynningen og synginge min det er meg det.
![]() |
#79 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Synger du offentlig?Jepp. Jeg synger så og si hvor som helst og når som helst.
![]() |
|
|