Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Synger du offentlig?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Synger du så andre kan høre deg?
No! Never! Never! 4 3,57%
Kun foran de stakkars uskyldige små 29 25,89%
Tja, hvis det er rivende fengende låt på P4 16 14,29%
Jeg synger med på favorittene mine på konsert 32 28,57%
Jeg tar meg i å nynne på alt fra Timbuktu til barnesanger på butikken 34 30,36%
Kun når fylla har skylda 12 10,71%
Hvor som helst, når som helst (utenom i operaen) 43 38,39%
Jeg synger profesjonelt. 3 2,68%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-07, 09:57   #12
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synger du offentlig?

Jeg synger både sammen med radioen, på konsert, og nynner og traller på de mest upassende steder. Også synger jeg til fest med endel alkohol innabords, da trenger jeg ikke engang å ha så mange med meg på sangen . Jeg blir flinkere jo mer jeg drikker .

Jeg synger når jeg hører DumDum Boys, jeg synger ".... din jæææææææææææææævel" (ref. hovedinnlegg), jeg synger "Reinert med beinet" både for ungene og til fest, og tar mer enn gjerne en trall ved bålet når det faller seg sånn. Jeg elsker "jeg sitter her på berget og ser utover havet" og andre sanger som gir meg en stemning. Og jeg synger til Beat for Beat på nrk på fredagskvelden. Man blir glad av å synge! Mannen er ikke alltid enig, tror jeg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.