Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Synger du offentlig?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Synger du så andre kan høre deg?
No! Never! Never! 4 3,57%
Kun foran de stakkars uskyldige små 29 25,89%
Tja, hvis det er rivende fengende låt på P4 16 14,29%
Jeg synger med på favorittene mine på konsert 32 28,57%
Jeg tar meg i å nynne på alt fra Timbuktu til barnesanger på butikken 34 30,36%
Kun når fylla har skylda 12 10,71%
Hvor som helst, når som helst (utenom i operaen) 43 38,39%
Jeg synger profesjonelt. 3 2,68%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-07, 12:38   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synger du offentlig?

Jeg synger.

Og jeg synger veldig med på deLillos (jeg skulle vært ”der” på fredag, men jeg valgte å prioritere. Det var litt trist, men jeg har hørt dem live såpass mange ganger at jeg overlevde). Jeg synger aller helst med på 1984 , men også på Kokken Tor.

Ellers er jeg alltid blitt skrekkelig pinlig berørt av moren min som bryter ut i umotivert sang hvor som helst og når som helst. Jeg har nettopp oppdaget at genet har jeg nok arvet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 12:53   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Ellers er jeg alltid blitt skrekkelig pinlig berørt av moren min som bryter ut i umotivert sang hvor som helst og når som helst. Jeg har nettopp oppdaget at genet har jeg nok arvet.

Du er ikke alene - verken om typen mor eller nedarvede gener.

Gammel 01-10-07, 13:00   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skal det sies at jeg ikke har noe i mot at det synges med til både Kokken Tor eller Postgirobyggets låter. Fordi jeg aldri ville vært på de konsertene frivillig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.