Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rasisme i praksis

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-07, 22:44   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme i praksis

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Var dette innlegget jeg reagerte litt på. Nordmenn flest pruter ikke på HM og Lindex. Syntes du dro det ut av proposjoner.
Er heller ikke noe poeng å si at man skal si sånn og sånn når noen prøver prute fordi det er ikke meg selv jeg snakker om.

Du snakket om at utlendinger kom inn i "din" butikk og prøvde å prute eller innføre "sitt system". Du sier det er lite populært og ler litt, og ser at mange får fordommer etter mange slike episoder.

Jeg kan ikke skjønne at man skal få fordommer av slike episoder, samme om de foregår på Lindex eller Tatler, i tillegg til at jeg ikke aner hva "din butikk" er.

Så sier du at jeg leser mellom linjene, det er ingen som får fordommer, selv om det er nettopp det du sier.

:forvirret:

For ordens skyld, jeg har ikke beskyldt deg for noe som helst, men skjønner fremdeles ikke hva som er så galt med å prute at det fører til fordommer, uansett om det foregår i en kjede- eller privatbutikk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.