|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#261 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg syns det vitner om en kanal som ønsker variasjon at de lar dette programmet sendes. All ære til Tv2 for det.
|
|
|
#262 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2
Det morsomme, synes jeg, er at Kristoffer var en særdeles anonym person i oppveksten, ikke den villbassen man skulle tro. Hadde det ikke vært for at han har blitt kjendis i etterkant, ville jeg knapt nok husket han. |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Eg kunne kanskje ha vore tilbøyeleg til å synest det var ok om dei hadde bytta sjanger og promotert programmet på ein annan måte. Tv er ikkje tv. Sjanger seier mykje om korleis ein som sjåar skal tyde bodskapen. |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Pauset
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2http://www.glomdalen.no/kultur/article3103094.ece |
|
|
|
|
|
#265 |
|
Absolut ateist
|
Hvordan mener du at programmet burde blitt promotert for at det skulle vært greit å sendes da?
|
|
|
#266 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
For å svare på det er eg avhengig av å vite kva som faktisk er meininga bak programmet. |
|
|
|
|
|
#267 |
|
*_*
|
Jeg mente ikke at du har sagt det heller. Jeg siterte deg for å få fram et poeng, som egentlig var mer myntet på Jessicas hyllest til uskyldig humor som ikke tester etablerte grenser.
|
|
|
|
#268 |
|
Absolut ateist
|
Det er jo beskrevet f.eks. i linken en eller annen kom med tidligere i tråden. Nøyaktig hva Schau selv mener er jo ganske vanskelig å få vite siden det er inni hans hode, men hva TV2 selv mener er jo relativt simpelt å finne ut.
|
|
|
#269 |
|
Glamorøs
|
Jeg tror Alexander og Kristopher har hatt en rimelig uproblematisk barndom, men med mye lekenhet og lov til å teste grenser. Et av de første mediestuntene Kristopher Schau utførte var å lage noen helt snodige tegninger, stille dem ut på Sentrum Scene (tror jeg det var), agere eksentrisk utenlandsk kunstner og få sin far (Finn Schau) til å spille agent mens han inviterte hele pressenorge.
Ja, da regner jeg med at du har fulgt hans utvikling nøye oppgjennom åra og vet alt hva han har drevet med?
|
|
|
#270 |
|
saftig
|
At du ser det på denne måten betyr jo ikke at alle andre gjør det. Men jeg kan ikke uttale meg om hans motiv, for det kjenner jeg ikke.
Hvor sier jeg at det er greit? Mange prester (og andre kristne) mener fremdeles at homofile er syndige og ikke bør få samme rettigheter som andre. For eksempel.
Akkurat. Jeg har møtt mange kristne med gode verdier, som er snille og gode mennesker, men som ser ned på homofile.
Her sier du veldig mye lurt, glitter. Jeg er faktisk mer i harnisk over at levende dyr blir behandlet dårlig.
Jeg finner det faktisk litt oppsiktsvekkende at du mener at dyr på sirkus har det bra. At du mener at elefantene får leve naturlig ved å reise rundt i et bur og opptre om kvelden.
Enig!
Nei, ikke nødvendigvis. Mener du at alle med vanskelig barndom ender opp som utskudd?
|
|
|
#271 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Den synest eg var unødvendig nedlatande, Glitter. Eg resonnerte ut frå historia hans som mediefigur, frå radio og vidare til TV. Du kan vel umogleg meine at ein skal kjenne personar frå det private rom for å kunne ha meiningar om dei som offentlege personar, gjer du? |
|
|
|
|
|
#272 |
|
Glamorøs
|
Det gjorde jeg også.
Nei, det mener jeg ikke.
Sist redigert av Tallulah : 04-11-07 kl 12:49. |
|
|
|
|
|
#275 |
|
saftig
|
Da er det vel ingen grunn til at broren hans skulle fremstå som lite sindig og harmonisk? Jeg skjønte ikke relevansen av å stille spørsmål vet hans fremtoning.
|
|
|
#276 |
|
*_*
|
Ikke jeg heller, egentlig...
|
|
|
|
#277 |
|
Introvert optimist
|
Jeg er helt enig. Hjerne er sexy.
Poenget er vel egentlig om han sjokkerer da. Han sjokkerer ikke meg på annen måte enn at jeg lar meg overraske over at han greier å nå nye lavmål gang etter gang. Det som skjer ute i den virkelige verden sjokkerer meg mye mer enn han greier.
|
|
|
#278 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|