|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?
Nei, hva slags forum skal vi få om vi rødprikker.
Det mener egentlig jeg også. Likevel kjenner jeg at det stikker litt når jeg oppdager en rød på mitt panel.
Nei, ikke spesielt. Men de oppdager aldri at det er meg.
Sånn bruker jeg det også. Jeg rødprikker grønnprikketigging, rødprikkesutring, trangsynthet og dumskap. Blant annet.
Tja. Jeg mener at man ikke bør komme med personangrep i prikkene, men om det er selve fargen man ikke tåler så syns jeg man kan skru av ryktet sitt.
Den syns jeg var drøy. Jeg syns du går langt i å gjøre det du påstår rødprikkere gjør - korrigere andre.
Jeg har fått mang en sutre-PM etter røde prikker. Hevnprikking er slett ikke uvanlig heller. Veldig få her inne, da.
Åh, guri. Nå ble jeg nesten rørt her.
Ja takk, begge deler!
![]() |
#2 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"de fleste ikke tar det så alvorlig"... hmm det vet jeg ikke om jeg har oppfattet. Det er noen ganske høyrøstede damer i dette forumet som erklærer dette, men jeg er ikke sikker på at jeg oppfatter det som de fleste.
Hvor har jeg skrevet noe om å korrigere andre? Det er mulig det er tett tåke her sent på kvelden, men jeg er meg ikke bekjent en sånn holdning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
frakoblet
|
Der sa Skilpadda det. Igjen.
Mener du Tinetoff er en dårlig menneskekjenner fordi hun tar deg for å være sur ut fra det du har skrevet her? Jaja.
Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke holder på med korrigering utenfor nett. RL-safran er totalt ulik nettsafran. Nettsafran er mye mer direkte, og øver seg. IRL er hun altfor rund.
Beklager, jeg har quotet feil. Den var til Zoe.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Ja, blant annet. Det mener jeg ja.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Det burde vel i så fall høyst være snakk om en dårlig leser. Du fremstår som ganske sur når du trekker frem gamle (og temmelig uskyldige) prikkekommentarer og bruker så mye energi på å snakke om hva du synes om kommentaren og ordbruken og personen som sendte den. Om du er sur eller ikke, sånn i RL, er rimelig vanskelig å se fra denne siden av skjermen. Her kan vi bare lese hva du skriver - kanskje skriver du surere enn du føler deg (eller kanskje er du surere enn du tror
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Det vare eksempler. Ikke mer enn det. Eksempler på hva jeg synes er teite rødprikkinger og kommentarer. Ikke verre enn det. Jeg tar meg ikke nær av teite rødprikkinger og kommentarer, men jeg tenker mitt om de som sender det avgårde.
Ok, det får du synes
![]() |
Emneord |
klassiker, rødprikking |
|
|