Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
jeg antar naturligvis at det da er ironisk ment. Og jeg synes som sagt det er meningsløst å bli sur og klage over at noen andre kaller deg for det du selv har valgt som brukertittel. At du reagerte negativt den første gangen du ble kalt det, skjønner jeg godt, men når du deretter adopterte tittelen mener jeg at du "ufarliggjorde" ordene for din egen del, og det er umulig for oss andre å vite at du fremdeles synes det er stygt å kalle deg dette når du kaller deg selv det. Det var bare det som var poenget mitt. (Som sagt: Hvis jeg hadde valgt brukertittel "jævla megge", synes jeg på ingen måte jeg kunne klagd på utskjelling dersom noen andre kalte meg det, med eller uten ironisk tonefall - samme hva som var bakgrunnen for at jeg valgte den tittelen.)
Jeg tror jammen snart at du forstår hva jeg mener. Jeg blir ikke sur, jeg klarer å se det ironiske i alle beskrivelsene jeg får om meg selv, derav også bl.a. brukertittelen. At jeg synes vedkommende som bruker slike betegnelser, eller verre, ikke er spesielt hyggelig eller oppegående er en annen sak.