Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Teutonia Spirit S3

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-07, 21:35   #41
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teutonia Spirit S3

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Den er litt kort i ryggen, men det har gått greit foreløpig. Det som er verre er at det er så smalt, så når snuppa ligger i voksiposen i vogna, så er det ikke så voldsomt stor plass å boltre seg på, men det går greit

Det som er verre er når det nå snør og blir is...vognen er ganske umulig på slikt føre....

Vi har jo ei sportsvogn som fungerer veldig fint på litt større barn, så kort rygg er jeg ikke så engstelig for.

Men elendig på vinterføre?? Orker ikke bli isolert på grunn av litt snø. Jeg kan vel sette fast hjulet foran sånn at den blir litt mer stabil. Tror ikke det er store mengder snø her over lengre tid, men litt glatt kan det vel bli.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 22:40   #42
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Argh, jeg må bare fortelle hvor sur jeg blir på denne vognen på dette føret som er i Trondheim nå... Er det en liten snø/isklump som havner foran vogna eller foran et av hjulene, så stopper den helt opp... Det er omtrent umulig å gå med den i nysnø da snøen hoper seg opp rundt hjulene. SKulle gjort mye for en 4-hjuling nå!! En med gode lufthjul e.l.
Og når det ikke er brøytet på fortauene, så må jeg dra vognen baklengs etter meg fordi den ikke rører seg fremover i litt motstand :stress:

Gammel 26-11-07, 22:43   #43
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Argh, jeg må bare fortelle hvor sur jeg blir på denne vognen på dette føret som er i Trondheim nå... Er det en liten snø/isklump som havner foran vogna eller foran et av hjulene, så stopper den helt opp... Det er omtrent umulig å gå med den i nysnø da snøen hoper seg opp rundt hjulene. SKulle gjort mye for en 4-hjuling nå!! En med gode lufthjul e.l.
Og når det ikke er brøytet på fortauene, så må jeg dra vognen baklengs etter meg fordi den ikke rører seg fremover i litt motstand :stress:

Og igjen kjenner jeg at valget om Brio Happy er rett for meg
(særlig med tanke på at jeg bor i ei bygd uten asfalt )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.