|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Er du registrert på Facebook? | |||
Ja, og jeg synes det er morsomt/nyttig |
![]() ![]() ![]() ![]() |
59 | 33,33% |
Ja, men jeg er ikke der så mye |
89 | 50,28% |
Nei, men jeg vurderer å registrere meg |
2 | 1,13% |
Nei, det kunne jeg ikke tenke meg |
19 | 10,73% |
Jeg hadde, men jeg har slettet den |
8 | 4,52% |
Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Trøtt
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg er på Facebook, og finner det ikke nyttig men morsomt.
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Ja syntes det var en artig måte å få kontakt med gamle kjente og se litt av deres liv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Javel
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg er der, og har fått kontakt med ganske mange gamle kjente og ikke minst kjekke folk som jeg har jobbet med tidligere.
![]() |
#24 |
*_*
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?I sommer, da jeg var veldig fersk mor til en liten tass som ikke ville være ute i det skarpe lyset, var det veldig nyttig med Facebook. Det gjorde at jeg ikke følte meg helt avskåret fra de jeg vanligvis snakket med til daglig. Nå er jeg mer på FP.
![]() |
![]() |
#25 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg har også profil, og er innom stort sett hver dag. Har funnet igjen en del gamle venner fra studiene og synes det er gøy å følge med litt her og der. Ignorerer stort sett alt av applications.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Ser at de fleste svarer at det er for å holde kontakt med gamle kjente, eller finne igjen gamle kjente. Jeg merket at da jeg fant igjen gamle kjente begynte jeg å huske på hvorfor de var gamle kjente og hvorfor vi ikke hadde kontakt mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Ferdig!
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Har profil der. Har vært anti hele tiden, men en venninne "lurte" meg etter 2 flasker rødvin innabords. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?
![]() |
#29 |
Weeeee
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg har ja, men er ikke så ofte innpå ... og er ikke så flink til å sende folk tilbake alle disse greiene de sender rundt, håper virkelig ikke at noen blir fornærma
![]() |
#30 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Signerer Kirsebær.
![]() |
![]() |
#32 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Har, men bruker den kun til å se hva vennene mine finner på for sprell. Har ikke lastet ned en eneste aplikasjon, og ignorerer glatt alle invitasjoner om juletrær, funwall, top friends eller-hva-det-nå-er-alt-sammen. Går vel inn en gang eller to i uka, når jeg kommer på det, og ser på den oversiktssiden der man kan se hvem som har blitt venner med hvem, hva de har lastet ned, hvilke tester de har tatt osv.
![]() |
#33 |
|
Får jeg lese?
![]() |
#34 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Ja, og jeg syns det er supert, har gjenopptatt kontakten med mangen gamle kjente.
![]() |
#35 |
Har tro på forbedring
|
Jeg er innom en gang i blant. LIker heller ikke det med alle de invitasjonene og svarer konsekvent nei på alt nå. Litt gøy å møte kjentfolk ja!
![]() |
#36 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg er der også. Greit å holde kontakten. Er nysgjerrig på hvem som kjenner hvem
![]() |
#37 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Ja, jeg er der. Har fått kontakt med min gamle bestevenn fra ungdomsskolen igjen, folk jeg bodde sammen med i studietida og flere andre.
![]() |
#38 |
By the Sea
|
Jeg er som deg, og det er vel også derfor jeg ikke har vært spesielt fristet til å legge inn profil der ennå.
![]() |
#39 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg har profil på facebook, og er regelmessig innom. Får litt fnatt av alle invitasjonene, men ignorerer glatt. (Så får folk heller bli fornærmet.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Skrekkøgle
|
Jeg vurderer å melde meg ut av samme årsak. Kom dit fordi jeg fikk så mange mail om at folk la meg til, så jeg ville sjekke det ut selv. Gjorde det, fant en del gamle kjente jeg fikk kontakt med, men nå er det bare slit og pes med alle mailene jeg får om "Quiz", "FunWall" "X-me" og whatnot.
![]() |
|
|