Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilstolguruer, hva anbefales?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-07, 23:51   #11
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilstolguruer!

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Men dere som sier det finnes bakovervendte bilstoler opptil 25 kg, hvilke da? Trodde det bare var opptil 18 kg jeg.

• Britax Secura
  • Britax Hi-Way
  • Britax Freeway
  • Britax Two Way Elite
  • Brio Zento
  • MaxiCosi Mobi
  • Akta Graco Cosmic - Setet skal monteres over kanten på setet etter 11 kg. Det kan være greit og sjekke at man har mulighet til å montere setet slik i bilen før man kjøper det, monteringen fra 11 kg krever ganske god plass i bilen. Det er godkjent for bakovervendt montering i baksetet opp til 18 kg og bakovervendt i fremsetet opp til 25 kg.
Og snart kommer Britax Multitech, går opp til 25 kg bakovervendt.

Jeg håper inderlig dere som sier at dere ikke gadd å kjøpe bakovervendte seter opp til 25 kg bare tuller og at det er andre gode grunner til valget deres.

Apropo det å holde seg til saken, Karamell, er ikke dette et diskusjonsforum? Mulig det bare er meg men det er da mange tråder som sklir heftig ut her inne.

guniss: Om du skal ha barnet ditt fremovervendt og hun veier over 15 kg ville jeg gått for en beltestol. Maxi Cosi Rodi XR el. XP skal være gode stoler, eller Britax KidFix(med isofix) eller Kid Plus(uten isofix).

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.