Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-07, 20:43   #29
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?

Jeg har bestemt meg for ihvertfall å sende en mail til senteret hvor denne personlige shopperen jobber. Så blir jeg ferdig med saken.

Men hva skal jeg skrive?

Jeg ville i utgangspunktet få hjelp til å starte på en jobbgarderobe, men endte opp med 1 stk olabukse (som jeg forsåvidt ønsket å kjøpe), men stod over en halvtime i prøverommet og prøvde klær som absolutt ikke så bra ut på meg. Det var forsåvidt den personlige shopperen enig i også. Jeg mener jo at det burde vært hennes jobb å finne klær som passet. Istedenfor beklaget hun og sa at det var dårlig utvalg av klær til "store jenter" på senteret.

Det står på websiden til senteret følgende forresten:

Sitat:

Benytt anledningen til å få en garderobe og stil du blir fornøyd med. Tjenesten gjelder på Storsenter, og med over 50 av de beste motebutikkene i landet er du garantert det beste utvalget for å finne akkurat din stil. Vi gleder oss til å hjelpe deg!

Jeg følte meg ikke noe særlig når jeg dro hjemover, det var som alle shoppingrunder hvor ingenting passet, tilsammen. Og jeg har lyst til å si ifra om det, så jeg blir ferdig med å tenke på det. I tillegg var det jo penger rett ut av vinduet.

Kan jeg skrive noe av det jeg har skrevet i dette innlegget?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.