Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?
Jeg har bestemt meg for ihvertfall å sende en mail til senteret hvor denne personlige shopperen jobber. Så blir jeg ferdig med saken.
Men hva skal jeg skrive?
Jeg ville i utgangspunktet få hjelp til å starte på en jobbgarderobe, men endte opp med 1 stk olabukse (som jeg forsåvidt ønsket å kjøpe), men stod over en halvtime i prøverommet og prøvde klær som absolutt ikke så bra ut på meg. Det var forsåvidt den personlige shopperen enig i også. Jeg mener jo at det burde vært hennes jobb å finne klær som passet. Istedenfor beklaget hun og sa at det var dårlig utvalg av klær til "store jenter" på senteret.
Det står på websiden til senteret følgende forresten:
Sitat:
Benytt anledningen til å få en garderobe og stil du blir fornøyd med. Tjenesten gjelder på Storsenter, og med over 50 av de beste motebutikkene i landet er du garantert det beste utvalget for å finne akkurat din stil. Vi gleder oss til å hjelpe deg!
Jeg følte meg ikke noe særlig når jeg dro hjemover, det var som alle shoppingrunder hvor ingenting passet, tilsammen. Og jeg har lyst til å si ifra om det, så jeg blir ferdig med å tenke på det. I tillegg var det jo penger rett ut av vinduet.
Kan jeg skrive noe av det jeg har skrevet i dette innlegget?
|