|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokanbefaling på høyt nivåJeg har ikke lest den ennå, men nå har jeg fått godt tips med bok å ta med til Hellas i september.
|
|
|
#22 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokanbefaling på høyt nivåÅ, takk for tipset! Denne må jeg kjøpe til ferien!
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Bokanbefaling på høyt nivåJeg skulle så gjerne ha lest fortsettelsen på denne boka jeg, med en annen hovedperson. Det forholdet dem i mellom skulle jeg også ha likt å lest mer om. |
|
|
|
#26 |
|
flisespikker
|
Sv: Bokanbefaling på høyt nivå
Jeg tror jeg ville blitt skuffet over den hvis jeg hadde lest den etter å ha sett denne tråden først.
|
|
|
#27 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bokanbefaling på høyt nivåJeg hadde en venninne som snakket svært varmt om den lenge, så jeg tror forventningene mine var skrudd altfor høyt opp. Det som var interessant var min holdning til boka. Først trodde jeg nemlig den var engelsk og jeg forandret "lesestil" eller holdning til boka når jeg fant ut at den foregikk i USA. Neste gang jeg endret holdning til boka var når jeg skjønte at forfatteren hadde et ganske kompetent forhold til musikk. Jeg visste ikke helt det om meg selv, at slike ting virket så sterkt inn på min holdning.
|
|
|
#29 |
|
Absolute Beginner
|
Jeg leste tråden først, og ble litt skuffet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokanbefaling på høyt nivåDenne boka bestilte jeg hos bokhandleren rett etter å ha lest denne tråden, da tråden var ny. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Enig, jeg hadde nok litt vel høye forventninger.
|
|
|
#34 |
|
En som trener
|
Sv: Bokanbefaling på høyt nivåNå har jeg også lest denne boken, og jeg synes den var veldig god! Nydelig historie, og jeg er litt trist over at den er ferdiglest. Det blir spennende å se filmatiseringen med Brad Pitt i hovedrollen. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokanbefaling på høyt nivå:bibliotektur, i morgen den dag!:
|
|
|
#36 |
|
|
Jeg tror Brad Pitt eier rettighetene til filmen, mens Eric Bana spiller Henry. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
godt brukt
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Ja han ligner også på min Henry. Han spiller forøvrig også (en annen) Henry i The Other Boleyn Girl, den gleder jeg meg også til å se. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hvor: Tromsø
Sv: Bokanbefaling på høyt nivåJeg likte godt boken. Nå gleder jeg meg til filmen. Han som skal spille Henry er flott, men ikke helt som han i hodet mitt. |
|
|
|
![]() |
|
|