|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff av epletråden. Blir du sulten av eple?Syre skjerper apetitten. Syre i munnen (i form av eple, sitron , grapefrukt etc) stimulerer automatisk spyttproduksjonen. Derav uttrykket "ha vann i munnen". Derfor legger kokker ofte inn syrlige sorbeter som hvileretter i en 7 rettersmeny for eksempel. Syren i sorbeten skjerper aptetitten så man orker å ta fatt på de 4 siste rettene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff av epletråden. Blir du sulten av eple?Det har jeg aldri tenkt på. Nå lærte jeg noe nytt.
![]() |
#3 |
En som trener
|
![]() Sv: Spinoff av epletråden. Blir du sulten av eple?Men det er da andre sure frukter? Appelsin, ananas ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff av epletråden. Blir du sulten av eple?
Ja, nesten. Appelsin har ikek den virkningen på meg. Jeg blir stappmett av en appelsin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Spinoff av epletråden. Blir du sulten av eple?
![]() |
#6 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff av epletråden. Blir du sulten av eple?Ja, jeg blir sulten av eple, spesielt de grønne. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|