Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?
Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.
Og oppfølging betyr ikke nødvendigvis 100 % tilstedeværlelse, følging og degging 24/7.
Nettopp. Mine unger går på karate, fotball og riding. Jeg har ikke noe behov for å være til stede på hver eneste trening, og det tror jeg ærlig talt ikke ungene har behov for heller. Jeg ser ikke alle kampene engang, uten at jeg tror at barna får varige traumer av det. Jeg tror ikke jeg ville sett flere kamper hvis jeg bare hadde hatt ett barn heller. Det er begrenset hvor artig det er å tilbringe hver helg i Trøgstad eller Hobøl. Jeg ser noen kamper for hver av dem, kjører når det er min tur å kjøre, stiller på foreldremøter og andre arrangementer der jeg synes det er naturlig å stille.
JA, jeg skjønner at det er veldig vanskelig for dem som føler et behov for å være tilstede på absolutt alle aktivitetene barna er med på absolutt hele tiden å se for seg livet med 4 barn. Men for de fleste vil det gå helt greit. Den forrige fotballtreneren til dattera mi syntes alle foreldre burde stille på alle treningene "fordi det var så sosialt". Jeg synes det er mer galskap å være med på alt enn å ha mange barn 
Folk er forskjellige!
|