Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En kvinne med bart ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 16:41   #1
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart...

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Ja, dyrlegen vår er helt ekstrem. For en bart! Den er skikkelig fascinerende. Husker en gang for mange år siden (første gang jeg så henne) da hun måtte komme på natten pga en komplisert følling. Det var fryktelig morsomt husker jeg.

Og det morsomme var?

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:04   #2
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart...

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Og det morsomme var?

At jeg omtalte henne som "han" fordi jeg trodde det var en mann. Husker jeg fikk ens kikkelig dult i siden av ei venninne. Huff.

Gammel 06-03-08, 17:18   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Tuller du nå, Kate?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:21   #4
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Tuller du nå, Kate?

Nope. Stakkars dame. Jeg trodde hun var en mann når hun kom inn i stallen i ført kjeledress og støvler osv. Hun er ikke høy, så jeg burde sikkert ha skjønt at det ikke var en mann. Det var så pinlig at det ble moro. Men jeg sa beklager til a altså.

Gammel 06-03-08, 20:23   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, dyrlegen vår er helt ekstrem. For en bart! Den er skikkelig fascinerende. Husker en gang for mange år siden (første gang jeg så henne) da hun måtte komme på natten pga en komplisert følling. Det var fryktelig morsomt husker jeg.

At jeg omtalte henne som "han" fordi jeg trodde det var en mann. Husker jeg fikk ens kikkelig dult i siden av ei venninne. Huff.

Nope. Stakkars dame. Jeg trodde hun var en mann når hun kom inn i stallen i ført kjeledress og støvler osv. Hun er ikke høy, så jeg burde sikkert ha skjønt at det ikke var en mann. Det var så pinlig at det ble moro. Men jeg sa beklager til a altså.

åj

Men sånt kan skje den beste

Gammel 06-03-08, 20:28   #6
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

åj

Men sånt kan skje den beste

Jas, ikke sant. Det skal sies at jeg var ung tenåring. Nå er jeg snart tredve, og hun har faktisk barten ennå. Men hun er en utrolig behagelig dyktig dame.

Så du hva jeg skrev på prikk til deg? neste gang jeg ser deg skal jeg hilse på!

Gammel 06-03-08, 20:32   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jas, ikke sant. Det skal sies at jeg var ung tenåring. Nå er jeg snart tredve, og hun har faktisk barten ennå. Men hun er en utrolig behagelig dyktig dame.

Så du hva jeg skrev på prikk til deg? neste gang jeg ser deg skal jeg hilse på!

Dama er kjempedyktig

Gammel 06-03-08, 22:15   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skal sies at jeg var ung tenåring. Nå er jeg snart tredve, og hun har faktisk barten ennå. Men hun er en utrolig behagelig dyktig dame.

Jeg skjønner godt at denne diskusjonen kan være sår for mange, jeg velger å ikke si så mye om hva jeg synes om bart på kvinner. Jeg synes vel egentlig ikke så mye i det hele tatt. Jeg vil bare kommentere det jeg har sitert. Det jeg leser ut i fra det siterte er at dyrlegen fortsatt har bart, men på tross av dette (som om det er en negativ egenskap) er dyktig. Særdeles snodig lesning må jeg si.

Gammel 07-03-08, 13:44   #9
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har bart, men er likevel dyktig? Jøsses.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.