|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Selvfølgelig kommer alltid noen til å bli såret, men jeg mener at det er viktig å være åpen for å ta selvkritikk hvis man får beskjed om at formuleringer og holdninger faktisk sårer. Det er når man står på sitt og sier "nei, jeg trenger ikke bry meg om hva jeg sier eller skriver" jeg tenker nek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Epikur
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg er litt enig med både Polyanna og aC. Ja, ALT man skriver kan få noen ut av balanse og alle har sine såre punkter. Folk er utrolig nærtagende på sine ting. Skulle man tatt hensyn til alt ender man opp som andre forum vi ikke vil sammenligne oss med, der alt er bare kozemoze uansett. Men som aC sier; Sånn "lufta er for alle" vifting med hendene opp i ansiktet på folk er jo ikke særlig intelligent.
![]() |
#163 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...
Jeg sier meg enig med aC og Mim.
Amidatter '06, Amisønn '08 "Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon Sist redigert av Ami : 07-03-08 kl 10:46. Årsak: Dempe seg nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Epikur
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Vi bør i hvertfall enes om at man bør pusse skoene sine.
![]() |
#165 |
Whatever, never mind
|
Helt enig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Mother of Dragons
|
Altså, det er ikke sikkert man kommer unna da heller, folk med slitasjegikt i hofta (og det kommer til å bli et raskt økende problem her på FP når alle vi 30+ kommer i 50-årene om ikke så lenge) klarer ikke så lett å plukke opp skoene fra gulvet og da er det vanskelig å pusse dem. Hvem tenker på dem? Hæ?
![]() |
#167 |
Epikur
|
Men er det ikke derfor vi får barn? de kan løfte opp skoene våre.
![]() |
#170 |
Mother of Dragons
|
Ikke hvis man var så gammel når man får barn at de har kommet inn i tenåringstrassen samtidig som gikta slår til nei. Eller var så ung at barna har blitt skrøpelige de ôg.
![]() |
#173 |
kamelkonsument
|
*God Planleggingsmor*
![]() |
#175 |
Epikur
|
neida, de har sånn gripedings på hjelpemiddelsentralen. Skarve 172 kr. Gitt vekk!
![]() |
#176 |
Epikur
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg innser at jeg bare delvis er en god planleggingsmor.
![]() |
#177 |
This is normal!
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Det er mulig at det er meg du referer til som overfølsom - og som overreagerer, Polyanna, men jeg synes faktisk at i starten på denne diskusjonen (og noen slengere under veis) var slemme, og jeg tok meg nær av det.
Det er ikke bare å "ta seg bryet" og gjøre en innsats når det gjelder uønsket hårvekst. Å barbere ansiktet ville ganske sikkert føre til at jeg fikk mer og mørkere hårvekst og stikkende pigger etter noen timer, altså ingen god løsning. Voks for å fjerne hår har jeg allerede sagt hvofor jeg ikke kan bruke i ansiktet, og da gjenstår laser og elektrolyse som begge er dyre alternativer og som antakeligvis ikke ville gi noe permanent resultat.
Ellers tror jeg at jeg skal begynne å avspore diskusjoner på jobb med å slenge ut en "kumbayah" eller "opp i rompa". Sist redigert av noen : 07-03-08 kl 11:49. Årsak: Skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Passiv
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg fikk plutselig inspirasjon til å gjøre noe med alt skjegget som har grodd siden i høst, og har tatt en runde med gressklipperen. |
![]() |
![]() |
#179 |
Epikur
|
Da mangler bare skopussen, altså. (Kilde: youtube.com) Som gammel guide synes jeg dette er rett og slett helt hysterisk!
![]() |
#180 |
Passiv
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Nei, skoene mine pusser jeg altså ikke! Det er utslitte traktorsko fra Finland som ikke egner seg til skjønnhetsbehandlig. |
![]() |
![]() |
|
|