|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Epikur
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...
Jeg har en mann med fortid i garden jeg bruker til sånt. Men jeg pusser også sko selv innimellom. :jåle:
![]() |
#182 |
Yes, we can!!
|
Se, sånn sett er det av og til rett og slett NYTTIG at folk faktisk SPØR, som Hønni gjorde i sitt H.I. Jeg ante ikke at det kunne være så komplisert som du beskriver her. Jeg har i grunnen sett for meg at det måtte være greit å bleke og nappe og at det ville ta det grøvste. Nå vet jeg altså mer.
![]() |
#183 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg vet om noen som er så lite fornøyd med sin hårvekst i ansiktet, at de barberer seg. Vedkommende ønsket ikke oppmerksomhet om barten, hverken åpenlyst eller skjult, og valgte barbering, selv om det vil/kan medføre kraftigere vekst, mørkere hår osv... Det er nokså ømtålig og pinlig for henne, og hun snakker sjelden, for ikke å si aldri, med noen om at hun barberer seg opptil 2-3 ganger i uka.
![]() |
#184 |
This is normal!
|
Fint.
Når det gjelder det at tråden ble startet, synes jeg Umuriel stiller et godt spørsmål:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...JO- en ting til! Anne Grete Preus synger i en sang; PASS PÅ HVOR DU KASTER BLIKKET, DU ER DET DU SER! Noen ganger tenker jeg hun har litt rett... ikke alltid at man bokstavelig er det man ser, men f eks: hvis man har komplekser selv for et eller annet, kan det jo hende man ser andres "feil og mangler" også-eller sider ved andre som irriterer meg kan jo være de sidene ved meg selv jeg ikke er så fornøyd med...
![]() |
#186 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: En kvinne med bart ...Å, for en dum tråd!
storebloma2004 og lillebloma 2009 Sist redigert av bloma : 07-03-08 kl 13:42. Årsak: Litt vel hårsår... |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
både her og der
|
Har bart, men er likevel dyktig? Jøsses.
![]() |
#189 |
Yes, we can!!
|
Forskjellen er 1) for de fleste er hårfjerning mange ganger lettere enn fettfjerning og 2) de fleste av oss VET mer (eller burde vite?) om problemene rundt vekt/psyke/helsetilstander og vet derfor også hvor dumt det spørsmålet er. I og for seg syns jeg at det spørsmålet Umuriel siterer kunne vært legitimt dersom det var reelt og faktisk medførte at spørsmålsstilleren etterpå visste hvorfor det ikke er så lett.
![]() |
#190 |
Ringskrømt
|
Jeg trakker sikkert på mange tær i løpet av en dag på FP, men så vidt jeg vet, holder jeg meg unna de mer sårbare tema som omhandler kropp og utseende. Jeg har ikke uønsket hårvekst i fjeset selv, det er ikke derfor jeg reagerer nå, men jeg reagerer kanskje annerledes enn deg ettersom jeg sammenligner dette med å kommentere andres vekt. Det er like utenkelig for meg å starte en tråd om hva man synes om overvektige kvinner og menn, som det er å starte en tråd om kvinner med bart, kvinner med utstående ører, kvinner som skjeler, osv.
![]() |
#191 |
Epikur
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg har utstående ører. :innrømmer:
![]() |
#195 |
|
Nå ble jeg plutselig veldig usikker her. Burde du ha sleazytagget den, eller burde du absolutt ikke sleazytagge den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Epikur
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg har utstående ører og tenner som en white trash trailer tramp.
![]() |
#199 |
Epikur
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Til torsk:
![]() |
|
|