Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 20:53   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Du er nå morsom da. Du snakker om en kvisete dame med hvite øyenvipper her altså.

Men takk.

Hæ? Du er jo nyyyydelig!

Pia: dette var vel akkurat hun her, og du tenkte vel kanskje look who's talking? Teit av henne å trekke deg ned, tenker jeg. Vi'e seg sånn er ikke noe hyggelig.

Gammel 08-03-08, 23:31   #2
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Pia: dette var vel akkurat hun her, og du tenkte vel kanskje look who's talking? Teit av henne å trekke deg ned, tenker jeg. Vi'e seg sånn er ikke noe hyggelig.

Helt riktig.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 21:33   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Verste, jeg vet ikke...

Men jeg må si at da min mor fortalte meg at min tante hadde sagt at "Nå ser Enhjørning så sunn og frisk ut!" - da visste jeg at jeg hadde lagt på meg mer enn jeg burde, og jeg ble faktisk ganske lei meg.
Min tante har sin helt egen oppfatning av hvordan "friske og sunne" jenter skal se ut, og de sammenfaller ikke helt med mine egne kroppsidealer kan man si.

Ellers var det ganske tøft for ei fjorten år gammel jente totalt uten former som helst ville se ut som Marilyn Monroe å bli dratt inn til helsesøster måned etter måned for kontrollveiing og "Hvordan går det med slankingen? Spiser du?"
("Ja! Jeg spiser og spiser og spiser og det hjelper ikke det minste, og ingenting blir bedre av at du tror jeg er anorektisk!" )

Verste kommentar på utseende generelt var vel da noen gutter på skolen lot som om de brakk seg da jeg gikk forbi.

Å ja - og så har jeg fått klassikeren fra en velmenende tante: "Å! Jeg ser du venter smått du også?"
("Eh, nei...")

Så må jeg nevne kommentaren fra min alltid like taktfulle storesøster da vi satt og så på bilder fra en jul jeg var svært rund:
"Å herregud! Er det deg eller er det julegrisen!?"
Godt jeg kjenner henne så godt som jeg gjør, ellers hadde jeg nok blitt dødelig fornærmet.

Gammel 08-03-08, 21:46   #4
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg blir rett og slett dypt sjokkert over hva folk får seg til å si. Endel av kommentarene er jo rett og slett helt horrible.

Jeg har fått endel kommentarer selv, altså, det er ikke det. Men ikke i samme divisjon som noen av de som er nevnt her. Rart egentlig, hva folk får seg til å kommentere. Selv legger jeg sjelden merke til om noen går opp eller ned i vekt, og blir alltid overrasket når andre kommenterer meg på den måten.

Gammel 08-03-08, 21:52   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herrgud, hva en del av dere har fått høre, da?!?!?! Jeg kjenner det rykker godt i fikearmen min!

Jeg har blitt tatt for å være gravid et par ganger, men det har vært en kombinasjon av dumme klær, PMS-mage og folk som ikke helt har peiling, så det gikk overhodet ikke innpå meg.

En kommentar som er mer komisk enn ille var et kompliment (?) fra mannens tante, da vi satt hos dem og spiste sveler. Jeg elsker sveler. Virkelig. Jeg spiser til jeg skjemmes og så litt til. Etter langt om lenge så hun meg opp og ned og sa "Jeg må si du holder det slank til å spise så mye!!"

Ellers har jeg blitt medt om å holde inn magen mens jeg hadde sex en gang. Da veide jeg vel en 15 kilo mindre enn i dag. Herregud, han var en idiot!

Gammel 08-03-08, 22:38   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sukk, dette var ikke tråden å lese for å få tilbake troen på menneskeheten, akkurat. Spesielt ille syns jeg det er å høre at nære familiemedlemmer kan si så mye stygt og skadelig.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ellers har jeg blitt bedt om å holde inn magen mens jeg hadde sex en gang.

Noen hadde tydeligvis kraftig misforstått dette med "frekk prating". For en dust!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 22:41   #7
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Noen hadde tydeligvis kraftig misforstått dette med "frekk prating".

Gammel 08-03-08, 22:05   #8
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I tenåra var jeg veldig mager og veldig flatbrystet, noe min daværende kjæreste kommenterte slik: "Fy faen, jeg drukner omtrent mellom brøsta dine". Nice.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
overvekt, undervekt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.