Sv: Det lønner seg å klage!
Det er ikke ofte vi har klagd på noe vi har kjøpt, men de gangene vi har gjort det har det gått greit uten problemmer.
Bortsett fra en gang, da hadde vi vært på et bilseteutsalg og kjøpt baksete til caravellen vår, hadde med bilen og selgeren sa at setet passet, men da det skulle monteres på verkstedet etter 3 dager så passet ikke dette setet, vi ringte å sa i fra, men selgeren sa at vi ikke ville få tilbake pengene, men kunne få en tilgodelapp. ble en del krangling over telefonen til slutt, og selgeren sto på sitt, Da mannen ringte han så la han på. vi ringte forbrukerkontoret og fikk beskjed om at vi kunne bruke angrefristen vår, mannen ringte fra en annen telefon for å fortelle det, men da han hørte hvem det var så la han på. Jeg som normalt ikke vil ringe ble så oppgiret at jeg ringte og sa at vi hadde kontaktet forbrukerkontoret og kunne bruke angrefristen vår, og at jeg kom til å komme tilbake med setet neste dag og da skulle jeg ha igjen pengene. først da ble det greit. tok ikke sjangs på å presentere meg en gang for da hadde han lagt på før han hørte hva jeg hadde å si. Men kan vel si at det stedet ikke har fått noen god reklame av oss, selv om det ordnet seg til slutt.